• Stargazers

IVF Umeå

Supernova: Hur många försök gjorde ni innan ni blev gravida med ert första barn?

• Stargazers
    Micro skrev 2013-09-26 17:34:11 följande:
    Stargazers: Tack för ditt svar. Korta känns ju onekligen enklare o snabbare, är ju som sagt lite otålig:)
    Jo jag tycker det korta var himla bra, få biverkningar + att det gick fort!
    supernova99 skrev 2013-09-26 16:49:12 följande:
    Stargazers: Jag brukar sluta med vagiatorerna när blödningen kommit, och testet visar minus.Det blev 5 försök innan vi fick sonen.
    Jag pratade med kliniken igår och hon sa att jag ska fortsätta med vaginaltorerna som vanligt fram till TD. Hon sa att det är ganska vanligt att blöda och ändå vara gravid. Visst, jag köper att det kan ske (som för Jennyz eller YoCheri), men att det skulle vara vanligt? Nja...

• Stargazers
    supernova99 skrev 2013-09-27 07:44:15 följande:
    Minus även idag.. Bara att invänta menseländet :/
    Tråkigt :( Men det behöver ändå inte vara kört.... ;)
  • Stargazers

Alltså nu har det börjat komma ganska mycket blod, som vid en vanlig mens. Kommer ta ett gravtest efter jobbet bara för säkerhets skull och sen tillåta oss att vara ledsna. Imorgon ska vi försöka ta nya tag och ladda inför ett nytt försök...

• Stargazers
    Micro skrev 2013-09-27 13:01:48 följande:
    Stargazers: Tråkigt men du verkar ha rätt inställning.
    Tack, grät nog ut det mesta i onsdags när det började komma rött blod. Man orkar ju fasen inte vara ledsen hur länge som helst! Klart som fan att det suger, man hade ju hoppats att man skulle tillhöra den skaran som lyckades på 1:a försöket, men nu blev det inte så. 

Det är ju tur att man får fler chanser... :) 
  • Stargazers

Det är ett svagt streck men jag undrar om det bara är ett s.k. spökstreck? Det är dock starkare än strecket jag fick i onsdags när jag också tog ett test. Vet inte vad jag ska tro.

Svar på tråden IVF Umeå