• jenads

IVF Umeå

barreliten skrev 2012-11-15 21:00:24 följande:
    Jag är tillbaka på sjukhuset igen :( Var in på kontroll idag och det var mer vätska i buken nu och äggstockarna är stora som apelsiner (som läkaren uttryckte sig)
    Har testdag på onsdag och som det känns nu kommer jag kunna hålla mig, min sambo är lite otåligare dock :) har de 2 senaste morgnar kräkts, vet inte om det är ett tecken på nått...

tråkigt att du behövde tillbaka till sjukhuset.hoppas du blir bra snart och att du/ni får ett bra resultat på onsdag
  • jenads
    {#emotions_dlg.flower}Väntrummet * Freja150 (inväntar FET)
    * Norris (inväntar FET)
    * Nektar  (infomöte den 14/11 för 1:a IVF)
    * EEJ (börjar spruta i mitten på nov)
    *jenads( inväntar FET i Jan.

{#emotions_dlg.flower}Sprayar
    {#emotions_dlg.flower}Sprutar * Sofiali77 (4:e IVF)
    * Äppelkaka (3:e IVF, syskonförsök)
    * drömmer om ett barn (4:e försöket)
    {#emotions_dlg.flower}Väntar på ÄP/ET/FET * Kvinna32 planerat FET v.47

{#emotions_dlg.flower}Ruvar  * Barreliten (TD 21/11)
    * VackerBlomma (TD 27/11) * ali85 (TD 3/12)
    * björnen2007 (TD 25/11)

GravidGravida * EbbaGrön (1:a IVF)
    * A79 (1:a IVF) BF 24 Dec
    * fiffa (1:a IVF)  BF 20 Januari
    * Mustikka (1:a IVF) BF 14 Feb
    * Emilotta (1:a IVF) BF 18 feb
    * Mammaidamaria (1:a IVF)

• jenads
    barreliten skrev 2012-11-18 14:05:14 följande:
    Imorse kunde vi inte låta bli att tjuvtesta :) på 30 sek var det två lika starka streck på stickan!!!! Kan inte tro att det är sant :)

grattis
  • jenads
    barreliten skrev 2012-12-11 11:07:03 följande:
    Jag är i vecka 8 nu :) Går in i vecka 9 imorgon.
    Jag mår bra, känner av lite värk i magen nån gång om dagen men det är bara korta stunder. Känns som lättare mensvärk. Jag mår lite illa på morgnarna men jag kräks inte längre, bara jag äter så blir det bättre. Är fortfarande svullen om magen efter ÖS men den har minskat lite.

Jag ska på UL nästa torsdag 20/12 och det känns spännande och läskigt!!

EEJ: grattis till pluset!!!

Och till alla i tråden så håller jag tummarna så hårt att 2013 ska bli lyckans år för oss alla!! Hjärta

redan vecka 9 spännande med ul
  • jenads
    barreliten skrev 2012-12-20 15:57:46 följande:
    Just nu är jag så otroligt lycklig!
    Vi har just fått se vår lilla lilla ärta. Den låg så glatt och sprattlade med armarna där inne. Allt såg jätte bra ut :)

så mysigt
  • jenads
    EEJ skrev 2012-12-28 18:15:18 följande:
    Inget mera blod, cb visar 3+ och illamåendet fr.o.m. hell har kommit. Någonting är det nog därinne men om det lever får jag inte veta förrän den 10 jan. Gott nytt år på Er!
    det är en lång väntan tills januari
  • jenads
    jenads skrev 2012-12-28 18:19:15 följande:
    det är en lång väntan tills januari

jobbigt för dig att inte veta hur det är i magen
  • jenads
    Äppelkaka skrev 2013-01-10 18:15:16 följande:

Härligt, då kör vi med FET den här månaden! Jag fick min mens den 8/1 så jag räknar med att det blir återföring 24-24/1. Brukar vara rätt punklig med ägglossning och så men man vet ju förstås aldrig hur det blir. Ska bli skönt att göra det i en naurlig cykel utan all extra hormonpåverkan Tar du något mer än Fermanest (det var enbart för slemhinnan va?)?
    ska oxå göra FET nu i januari. blir återföring någon gång mellan 23/1-25/1 i umeå
Svar på tråden IVF Umeå