IVF Umeå
Jag som aldrig varit stessad över detta förrut men nu när vi försökt ett tag...
Jag som aldrig varit stessad över detta förrut men nu när vi försökt ett tag...Jenads: Är det långa protokollet du kör? När startar man med sprayningen då? Jag inväntar första IVF-försöket så därför har jag ingen koll! (men man lär väl vara expert snart, suck)
Vår remiss till Umeå gick iväg i början av maj så vi har inte fått komma på något första besök ännu så jag vet inte om det blir långa eller korta för mig. Varför blev det långa för dig? Börjar du med sprutorna sedan när mensen kommer eller hur funkar det?
Sorry för alla frågor :)
Oki blir spännande att se om det blir långa eller korta för min del, "problemet" ligger hos mannen så jag undrar hur de resonerar då.
Idag är det första dagen tillbaka på jobbet efter semestern, men det känns rätt okej ändå, speciellt med tanke på Umeå öppnar upp igen idag också. Jag ser fram emot att det ska börja hända saker, även om man såklart helst hade velat att det skulle ha funkat på vanligt sätt.
Usch va tråkigt när man inser att man kanske är en av dem som fått felaktiga provsvar. Mitt AMH-värde var bra enligt läkaren, men nu kanske man inte kan lita på att det är så?