• jenads

IVF Umeå

då var första sprutan tagen gick bara bra.

• jenads
    Stargazers skrev 2013-08-09 09:18:29 följande:
    ÄNTLIGEN! Igår fick vi ett brev från IVF-kliniken i Umeå om att vi är välkomna dit för ett första besök sista veckan i augusti. Fem månaders väntan är nu snart till ända! Även om det såklart hade känts mycket bättre att lyckas på naturlig väg så är jag ändå tacksam till att vi snart ska få hjälp. Är så less på att månad efter månad ha försökt på egen hand och sedan har mensen ändå dykt upp som vanligt. Äntligen är bollen i rullning!
    så roligt för er att äntligen börja vara på start linjen av IVF. personalen i Umeå är verkligen jätte trevliga.
  • jenads
    Kvinna32 skrev 2013-08-11 20:18:35 följande:
    Nu är 5:e sprutan tagen, tiden går fort!! Hur går det för er andra som sprutar?
    för mig går det bara bra. jo tiden bara springer men det är bra

• jenads
    Kvinna32 skrev 2013-08-14 09:35:56 följande:
    Sprutdag 8 och inplanerat vul imorgon, hoppas på många och stora blåsor!! jenads och trex2013 har ni oxå vul imorgon? Hoppas på detsamma för er!

jajamen jag har vul i morgon
  • jenads
    drömmer om ett barn skrev 2013-08-14 21:25:47 följande:
    Stargazers: Vad skönt att ni fått tid för ert första besök, äntligen är bollen i rullning! Solig Vi följde läkarens rekommendationer och började därför med långa protokollet. Det blev tre behandlingar varav en av dessa fick avbrytas pga för få blåsor. Sedan kände jag att jag ville prova något nytt och på första försöket med korta metoden lyckades det.

Kvinna32 och jenads: Lycka till med era VUL imorgon, hoppas på många fina blåsor! Skrattande

micke78: Välkommen hit! {#emotions_dlg.flower} Har du kört långa metoden vid samtliga försök? Håller tummarna för att det går vägen denna gång! Glad

Mitte: Härligt att höra att ni fick er dotter med hjälp av IVF. Har ni många embryon sparade i frysen? Hoppas självklart att ni inte behöver använda någon av dessa utan får ett plus på stickan redan denna/nästa månad. Lycka till! Solig

Snöflinga: Hur går det för dig, blir det någon FET denna månad eller nästa? Nu är det er tur! {#emotions_dlg.flower} 
    tack så mycket. ja det hoppas jag oxå
  • jenads

kommer att göra ett nytt vul på måndag så dom hinner växa tills sig lite till.

• jenads
    Snöflinga skrev 2013-08-15 18:46:27 följande:
    Kvinna32: Kul! Lycka till på måndag!

jenads: Hoppas på bra tllväxt!
    tack det hoppas jag oxå
  • jenads
    micke78 skrev 2013-08-15 20:46:43 följande:
    Tack drömmer om ett barn!! Det är andra gången jag gör långa. 
    I morgon har jag UL och då avgörs det om det blir någon plockning eller om det avbryts igen. Då är ju nästa äggdonation, så jag hoppas verkligen att de ser några stora folliklar. Hoppas man får sova i natt... Tycker det är så jobbigt med denna väntan. Ska på UL kl. 10 i morgon och sen brukar ju inte Umeå ringa före vid kl.16.

Lycka till alla, båda med plock, UL och insättning:) 
    lycka till i morgon
  • jenads
    micke78 skrev 2013-08-15 20:46:43 följande:
    Tack drömmer om ett barn!! Det är andra gången jag gör långa. 
    I morgon har jag UL och då avgörs det om det blir någon plockning eller om det avbryts igen. Då är ju nästa äggdonation, så jag hoppas verkligen att de ser några stora folliklar. Hoppas man får sova i natt... Tycker det är så jobbigt med denna väntan. Ska på UL kl. 10 i morgon och sen brukar ju inte Umeå ringa före vid kl.16.

Lycka till alla, båda med plock, UL och insättning:) 
    hur gick det på vul?
  • jenads
    Kvinna32 skrev 2013-08-18 17:25:01 följande:
    ÄP imorgon, spännande!
    lycka till i morgon
Svar på tråden IVF Umeå