• jenads
    Kvinna32 skrev 2013-08-19 17:51:47 följande:
    Kul att ni fått tid för äggplock!! Lycka till!!

För oss har det gått bra, trodde det skulle vara mindre ägg den här gången få läkaren på KK i övik sa det... Men men lika många som förra gången runt 30 blåsor och hela 23 ägg.....

Äggplocket gjorde ont, så ont gjorde det inte de två tidigare gångerna!! Men det är juh övergående smärta...

Nu är det lugnare men fortfarande öm.

Återföring förhoppningsvis på lördag!!
    tack. vad kul att det har gått bra. har dom återförande på lördagar?

• jenads
    santa86 skrev 2013-08-19 19:04:17 följande:
    Vad roligt att de går bra för er :) håller tummarna för fina ägg :)
    Själv så fick jag tråkigt nyhet idag :( dom avbryter behandlingen :/ jag som vart så glad för att jag fick utslag på äl testet :( dom kommer inte att göra återföring denna gång eftersom dom har stängt på söndagar :(( jag är så ledsen, jag var så hoppfull och glad att vi fick börja om så snabbt igen och så blir de inget :( och jag lyckas ju tajma in bra med tråkigheter när jag ska jobba.. De gör ont att försöka vara trevlig när men igentligen bara vill krypa under täcket :,(
    fy vad tråkigt
  • jenads
    drömmer om ett barn skrev 2013-08-21 19:04:44 följande:
    micke78: Hur gick VUL:et i fredags? Hoppas det fanns flera fina folliklar. Är verkligen tungt att tvingas avbryta när man genomgått flera veckors behandling så håller tummarna för att det blir ÄP för er denna gång.

supernova99: Skönt att höra att din kropp har återhämtat sig efter ditt mf och att ni snart är igång på nytt. Skönt med korta metoden, det är ju så mycket smidigare när man slipper nedregleringen. Lycka till! {#emotions_dlg.flower}

santa86: Nej, vad tråkigt att höra att er FET fick avbrytas! Rynkar på näsan Tycker det är tokigt att dom inte har öppet alla veckans dagar som på vissa andra kliniker i landet. Tungt att behöva vänta ytterligare en månad.

Kvinna32: Grattis till ett toppenresultat! Hoppas ni får tillbaka en riktig superblasto på lördag som hänger kvar i 9 månader! Solig

Nektar: Kan tänka mig att det har varit en jättejobbig tid efter ert mf.. hoppas att sommaren trots detta fört med sig något gott. Måste du haft två omgångar blödningar innan ni kan köra igång med stimulerat FET? Jag har ätit Trombyl sedan ET, men vet inte om det är lika för alla.

Det går bra för oss. Får inte utföra mina vanliga arbetsuppgifter längre så nu efter semestern blev jag omplacerad. Kommer förmodligen att jobba till nästa vecka och sedan blir det havandeskapspenning.

Snöflinga: Besvärligt när blödningarna blir så pass olika under stimuleringen. Vi får hoppas att det blir en ordentlig blödning denna gång för dig.

Micro: Håller tummarna för att provsvaren på blodprovet ser bra ut. Det kan nog vara ganska bra att ställa in sig på IVF även om inget fel har hittats och man kämpar på där hemma, då känns det inte lika tungt att påbörja behandling (om man kommer så långt vill säga). Tråkigt att ÄL-monitorn inte visat på någon stegring de senaste två månaderna.. Rynkar på näsan

jenads: Grattis till ett lyckat ÄP, 24 ägg är verkligen superbra! {#emotions_dlg.flower} Jag hoppas att allt gick bra och att du inte är alltför öm nu efteråt.

trex2013: Väntar med spänning på ditt resultat! Solig
    tack. det gick bra men är ganska öm
  • jenads

drömmer om ett barn; jo jag äter värktabletter sen har jag en vetekudde man värmer i mikron hjälper bra.

• jenads
    Kvinna32 skrev 2013-08-20 19:13:19 följande:
    Jenads och trex2013 lycka till på äggplock imorgon, hoppas på många fina ägg!!
    tack så mycket det gick bara bra
  • jenads
    Micro skrev 2013-08-22 20:13:48 följande:
    Jenads: Åh så spännande. Hoppas det går bra med tillväxten.
    jo mycket spännade. hoppas vi oxå
  • jenads
    Kvinna32 skrev 2013-08-22 20:33:09 följande:
    Jenads härligt med långtidsodling.... Håller tummarna..!
    tack vi håller oxå tummarna
Svar på tråden IVF Umeå