• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Chinx

Jag har precis börjat träna och varvar mellan Jillian Michaels olika tränings-dvd:er som jag tränar varannan dag. Hoppas det ger resultat då jag väger cirka 68 kilo till mina 169 cm och ser "normal" ut runt 60 kilo, vilket är mitt mål. Den här tråden är väldigt peppande, heja på!

• romlen

Vilken fantastisk inspirationstråd!!
    Och vilket superjobb ni gjort!

Jag måste börja skärpa till mig igen med både träning och kost! Åt GI för ett par månader sedan och tyckte jag mådde så bra då, så det är tanken!
    Sedan lite löpning oxå!

• Carolinalovetobias
    Anonym (totalt 12kilo) skrev 2012-04-05 08:10:34 följande:

Bild 1: ca 64kg.
    Bild 2: ca 62kg.
    Bild 3: ca 60kg.

Jag har dock gått ner ca 12kg totalt men har inga bilder från när jag vägde som mest. :)
    Wow. Har typ exakt sån kropp som du har. Vi har till å med bristningarna på samma ställe :) Får jag fråga hur du har ätit o tränat å hur ofta å hur lång tid de e mellan bilderna?
  • Carolinalovetobias
    Chinx skrev 2012-04-05 17:44:55 följande:
    Jag har precis börjat träna och varvar mellan Jillian Michaels olika tränings-dvd:er som jag tränar varannan dag. Hoppas det ger resultat då jag väger cirka 68 kilo till mina 169 cm och ser "normal" ut runt 60 kilo, vilket är mitt mål. Den här tråden är väldigt peppande, heja på!
    Har också börjat med hennes träningsdvder :) eller a.. har gjort 1 pass än så länge :)
  • Peter37

Har tittat igenom tråden av ren nyfikenhet,ni är så duktiga...har själv blivit av med 10kg..så skönt...en sak som slog mig ar så otroligt mkt vackra kvinnor det finns i detta land....snygga,vackra duktiga...och inte minst sexiga...
    kram till er alla kämpare..

• Gummibjörnen88

Har inga bilder på mig själv men började gå ner i vikt i augusti 2011 på startvikt 76,2kg. Nu är jag nere på 65kg och har 10kg kvar att gå ner för att vara nöjd.

• Anonym (me)

favoritar. &terkommer, har änsålänge gått ner 14kg sen mitt barn föddes maj 2011 men ska gå ner 15,4kg mer som jag la på mig när jag väntade första barnet.

återkommer med bilder :) 

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.