• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • sugarcoated

Jag har gått ner ca 30 kg allt som allt.
    Hann med ett barn under tiden.

Startvikt var ca 74 kg. Gick ner till 62. Blev gravid. Gick upp till 74 igen. Födde barn.
    Gick ner till ca 46 kg, +- 1-2 kg)

Har inte så många bilder på mig själv, men har en bild ett par månader efter förlossningen och en bild i nuläget.

På den första bilden är jag betydligt smalare än jag var innan jag fick barn, då jag vägde som mest. Så jag är bra nöjd över mig själv såhär i efterhand, ska aldrig bli sådär stor igen!
    Är ca 156 lång, föressten.
  • Marionettdocka
    sugarcoated skrev 2012-04-26 19:12:12 följande:

Jag har gått ner ca 30 kg allt som allt.
    Hann med ett barn under tiden.

Startvikt var ca 74 kg. Gick ner till 62. Blev gravid. Gick upp till 74 igen. Födde barn.
    Gick ner till ca 46 kg, +- 1-2 kg)

Har inte så många bilder på mig själv, men har en bild ett par månader efter förlossningen och en bild i nuläget.

På den första bilden är jag betydligt smalare än jag var innan jag fick barn, då jag vägde som mest. Så jag är bra nöjd över mig själv såhär i efterhand, ska aldrig bli sådär stor igen!
    Är ca 156 lång, föressten.
    Gud vad snygg du är
    Man kan inte skörda liljor om man sår tistlar.
  • Rumpelstiltskin

Jag tycker det är otroligt att det hänger så lite på er Min mage ser grotesk ut!

• sugarcoated
    Rumpelstiltskin skrev 2012-04-26 19:15:56 följande:
    Jag tycker det är otroligt att det hänger så lite på er Min mage ser grotesk ut!
    Men du, det som kanske inte syns på bilden är att jag sträcker på mig en del så att skinnet ser slätare ut på bilden än det är. Jag har mycket lös hud på magen. Drar jag ihop magmusklerna får jag en rejäl påse, det syns även en del när jag står upp men mer som en "mjuk mamma-mage". Ingen är perfekt!

(ps. tappade även 4 kupstorlekar efter viktminskningen. tala om hänghud!)
  • Göteborgsbruden
    Rumpelstiltskin skrev 2012-04-26 19:15:56 följande:

Du är inte ensam, har massa häng och det är så jävla deprimerande... Men ska ev få bukplastik.
  • Rumpelstiltskin
    sugarcoated skrev 2012-04-26 19:21:15 följande:
    Men du, det som kanske inte syns på bilden är att jag sträcker på mig en del så att skinnet ser slätare ut på bilden än det är. Jag har mycket lös hud på magen. Drar jag ihop magmusklerna får jag en rejäl påse, det syns även en del när jag står upp men mer som en "mjuk mamma-mage". Ingen är perfekt!

(ps. tappade även 4 kupstorlekar efter viktminskningen. tala om hänghud!)
    Göteborgsbruden skrev 2012-04-26 19:25:24 följande:
    Du är inte ensam, har massa häng och det är så jävla deprimerande... Men ska ev få bukplastik.
    Min mage hänger mer (!) än 10 cm. Deprimerande är rätta ordet, jag känner mig mycket "fulare" nu när jag är avklädd än förut. Hoppas på bukplastik jag med, men är inte 100 på om jag kan få det. Annars vet jag inte vad man ska göra.
    Mamma till Vincent - 08, Ellen - 10
  • Göteborgsbruden
    Rumpelstiltskin skrev 2012-04-26 19:32:01 följande:
    Min mage hänger mer (!) än 10 cm. Deprimerande är rätta ordet, jag känner mig mycket "fulare" nu när jag är avklädd än förut. Hoppas på bukplastik jag med, men är inte 100 på om jag kan få det. Annars vet jag inte vad man ska göra.

Min hänger 7-8 cm, ska på bedömning om ca 3 mån. Men om du har så mycket borde du väl kunna få det eller? Om inte annat kan man ju gå privat men det kostar ju en hel del...
  • Rumpelstiltskin
    Göteborgsbruden skrev 2012-04-26 19:33:35 följande:
    Min hänger 7-8 cm, ska på bedömning om ca 3 mån. Men om du har så mycket borde du väl kunna få det eller? Om inte annat kan man ju gå privat men det kostar ju en hel del...
    Jag hoppas på det! Är gravid nu så orkar inte bry mig, men sen så ska jag ta tag i vikten och efter kolla upp om plastik... Vill gå ner mer. Skrattande
    Mamma till Vincent - 08, Ellen - 10
  • Göteborgsbruden
    Rumpelstiltskin skrev 2012-04-26 19:37:38 följande:
    Jag hoppas på det! Är gravid nu så orkar inte bry mig, men sen så ska jag ta tag i vikten och efter kolla upp om plastik... Vill gå ner mer. Skrattande

Ah ok, nä då är det ju ingen mening att bry sig då ska man bara njuta Vet mest att man måste vart viktstabil ett år (har vart det i ca 2 år nu) och här ska man ha minst 3 cm häng plus problem med den då. Få se om jag får ett ja men jag har ju en del problem både psykiskt och fyskikt pga av den så.
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.