• Äldre 17 Mar 23:49
    23065 visningar
    8 svar
    8
    23065

    ser tydliga blodådror på hela kroppen!?!?

    Hej! Är en kille, vilket är ovanligt här inne! ;)

    Har en fundering, finns det någon som ser sina blodådror tydligt på kroppen? Jag har sedan en månad tillbaks börjat se mer och mer av mina blodådror. Speciellt på underarmar, biceps, bröstet/axlen, benen, händer och fötter. Jag har gått ner i vikt från 111 till 99 på 2 månader, pga stress.

    Själva frågan är om detta kan betyda på en sjukdom?


  • Svar på tråden ser tydliga blodådror på hela kroppen!?!?
  • Äldre 17 Mar 23:57
    #3

    Tack för svar! Jag tror lite på det att dem syns nu när jag gått ner i vikt. Gjort blodtester mm. Hos läkaren och han sa att allt var perfekt. Frågade dock inte om blodådrorna då..

  • Äldre 18 Mar 00:15
    #5
    overdose skrev 2012-03-18 00:12:42 följande:
    Hur ser det ut på dina händer?

    Jag har tydliga blåa ådror på många ställen, man kan räkna till sex på ovansidan av handen och flera på armarna. Vi är olika och vissa människor har nog ådror som kanske ligger lite ytligare också. Du ska inte alls vara orolig över detta.



    Ca 3-4 st på ovansidan av handen, men även vissa små på handflatan och tumleden. Det konstiga är att jag har aldrigt lagt märke till dem förut..
  • Äldre 18 Mar 00:30
    #7
    overdose skrev 2012-03-18 00:26:43 följande:
    Det är så för jättemånga - kolla i ljumskarna också, du har säkert några där också. Själv tycker jag att det ser jättefint ut :)



    Visst finns dem i ljumskarna med, lite större! Jag kan dock tycka det är snyggt på händerna, känns manligt! Men inte när man ser dem på låren! :)
Svar på tråden ser tydliga blodådror på hela kroppen!?!?