Vi 4: Oron har släppt väldigt mycket nu. Ja, ni vet hu hur hysteriskt orolig jag varit. Fick se liten med ett UL i måndags som levde om och gjorde situps. Det var inte någon direkt bokad UL utan jag var till min gyn som gjorde utredningen för att få ett avslut och en bedömning. Blev väl inte så nöjd med hennes bedömning där hon sa att jag först skulle fått prova pergo istället för IVF. Men nu gjorde vi ju IVF på egen hand och hon var snäll och skrev ut medicinerna. Jag är gravid nu, det är det som räknas.
Jag har haft en liten brun flytning förra veckan som jag helt enkelt inte orkade bry mig i. Kände att jag inte orkade hetsa upp mig. Nu känner jag mig mer positiv. vecka 12+5 idag.
Har fått antibiotika idag, hade tydligen en UVI helt utan symptom. Om den här kuren inte hjälper så måsta jag behandlas profylax... dvs låg dos resten av graviditeten
Önskar också att alla här inne ska få uppleva detta. Kommer att följa er och hejja på. Är det någon nu som är på gång med IVF eller ÄD inom närmsta tiden?