Tips om dhea
Välkommen tillbaka germany, och god fortsättning! Hoppas du haft det skönt på din resa . Hur mår du?
Välkommen tillbaka germany, och god fortsättning! Hoppas du haft det skönt på din resa . Hur mår du?
cff, du får gärna maila mig den studien om dhea. Inboxar dig senare i dag. Tack!! Och kram!
Vad jobbigt germany att du inte mår bra..förstår att du är rädd att mista ert lilla frö, och att det fortfarande känns overkligt och skrämmande men ändå härligt på samma gång.
Inte helt ovanligt med så mycket känslor och att man blir extra känslig när man är gravid. Hoppas dagarna får flyta fram snabbt och att dina 12 första veckor snart är över. Tror iochförsig inte att rädslan och oron försvinner då heller men om du kroppsligt kan må lite bättre och att du vänjer dig vid alla graviditetshormoner så kan du kanske se ljusare på det.
Förstår verkligen att det är jobbigt att inte kunna njuta av detta, så som ni längtat!!
Jag är övertygad om att ert lilla pyre är en stark liten krabat, som du snart får se på UL? Då kommer det kännas mycket bättre!!
Tänker på dig och sänder dig en stor varm kram!!
Även jag håller tummarna för dig i dag miss B !!
Här skrivs det som bara den!
Mycket tankar och funderingar..att kunna skriva av sig är läkande för själen, en bearbetning av ångest, det är skönt att kunna dela både glädje och sorg med medmänniskor som lyssnar och förstår.
Jag är inne nästan varje dag o läser och jag känner verkligen för var o en av er!!
Ni är alla fina tjejer som har så mycket att ge.
Synd att ditt plus avtog vi4, så tråkigt!
Gulligt att du frågar hur jag mår Tuvalina, jag mår väl sådär.. Svårt att sätta ord på alla mina tankar.
Har så svårt att tro på mig själv och att jag ska kunna bli gravid igen.. Känner mig gammal och liksom tom..håller på med nedreglering spray nu och ska ta blodprov den 21 jan. Men hur jag än försöker tänka positivt så tvivlar jag på att det kommer bli något... Vill helst bara ha det överstökat så vi kan gå vidare.
Är så kluven inför detta.. Mitt ena jag säger: kör!! Satsa!! Än finns det hopp om att något litet guldägg ska finnas kvar!! Men mitt andra jag säger emot: det kommer ändå inte funka.. Det kommer bli komplikationer som vanligt..
Och även om jag inte har förhoppningar så vet jag att jag kommer bli ledsen och besviken om det inte blir något...
Väldigt psykiskt påfrestande!
Men jag försöker göra som många andra av er här: tar en dag i taget!!
Germany, blir så lättad när jag läser ditt inlägg att det tåras i mina ögon!! Vilken lycka att få se ert lilla frö! Och ett litet hjärta som tickar! Kramar till er båda, och fortsätt ta hand om dig! Glöm inte att du och er bebis är viktigast just nu, att du mår så bra som möjligt är viktigt! Lyssna på din kropp och ta emot hjälpen som faktiskt finns där!!
Men jag vet.. Ibland är det svårt att be om den.
Vi4. Hoppas din mens kommer igång ordentligt nu!! Det är så jobbigt att vänta o vänta, inte kunna planera något och samtidigt blir man äldre och tiden bara tickar på!!
All den här väntan har nästan tagit kol på mig...tänker på detta ca 90%av min tid... Så energikrävande!! Inte så konstigt att jag blir en snurrmaja som glömmer allt och har svårt att fokusera.
Jobbigt också med detta smusslande för ingen här på jobbet vet något.. Nej ingen vet i min omgivning.. Pratar bara med min sambo ... Tur att ni finns!! Tack!!
Miss B, nu är det nära!! Hoppas allt går bra!! Lycka till!
En fråga.. Ni som har nedreglerat er inför IVF, har ni fått en " vanlig" mens mitt i den, eller har den varit sparsammare?
Skulle haft mens i torsdags och den är på g Känns det som, men har bara småblödningar och lite bruna flytningar ibland..sen i fredags. Det kommer liksom inte igång ordentligt.
Eftersom jag är en person som inte kontaktar min klinik i onödan... De har ju så mycket att göra så de svarar inte ens på mail.. Så tänkte jag fråga er.
Har sprayat nu i 12 dar.
Åh vad tråkigt kvinna72!! Att det inte blev något! Kan nästan föreställa mig hur det känns för dig nu.. Det är min stora oro.. Att det inte blir något ägg..
Precis som hitcher skriver: så många förhoppningar och drömmar som bara seglar iväg...:(
Om jag inte har fått någon mens till torsdag ringer jag kliniken..då kanske jag kan fråga lite snällt om varför de inte svarar på mail..?
Jag önskar jag kunde stå på mig lite mer och kräva lite svar.. Men jag tycker det är svårt att ta plats, precis som jag inte hade rätt att vara där... Jag vet att det bara är så i min fantasi..
Hej tjejer! Har haft FL paus några dar.. Vad glad jag blir Miss B för dina små som du ruvar på nu!! Hoppas det nu funkar hela vägen, sänder dig massor med lyckatill kramar!!
Jag var på VUL i morse och allt såg bra ut inför IVFen.. Tunn slemhinna och inga cystor.. Så nu hoppas jag på att blodprovet visar att jag är nedreglerad så jag äntligen får starta behandlingen!!!
Hoppas hoppas hoppas:))
Kram på er alla fina!!
Miss B , jag kör långa. Har sprayat sen den 3 jan och hoppas nu på att få börja spruta. Ska ta 450 gonal-f + 150 menopur. Ser blodprovet bra ut får jag börja på en gång! Går o väntar på att de ska ringa....