• Pippi70

Tips om dhea

Vad tråkigt cff!! Och jag som hoppades så!! Jag säger som germany.. Kanske ändå är bättre att avbryta när oddsen blir allt för små..

Kan du inte ta otrivellen och sen få insemation? Kram!!

Jag har heller inga roliga nyheter tyvärr.

Har en enda mogen blåsa på 24mm och tre små på 10.

Den större har tagit över och de små utvecklas inte! Slemhinnan är 11mm.

Har tagit blodprov och visar det bra värde,då får jag ta otrivellen och rulla runt i sänghalmen med min sambo;)

( av det värdet kunde man tydligen ganska säkert veta att det finns ägg i blåsorna)

Lättare sagt än gjort när han hela denna veckan jobbar nattskift och dessutom på annan ort...men vi får lösa det på något sett, typ åka halva vägen var och ta in på motell..:)

Vill ju inte att detta ägg ska gå förlorat!!

• Pippi70

Miss B, beklagar verkligen erat minus!!

Vet hur det känns när förhoppningarna är så stora och magkänslan är bra!

Då blir det nästan som att få en chock, eller stor sorg som du beskriver när verkligheten är en helt annan.

En stor varm kram till dig!!!!

• Pippi70

Hormonerna hade ökat så så jag tog otrivellen sprutan i går kväll:)

Så nu är det bara att hoppas att simmarna hittar det lilla fröt och att det råkar vara ett guldägg!!

Min sambo får det dock lite tufft att pendla lång väg för att hinna med att mysa med mig dessa dagar men vad gör man inte för "Charlie " :)

All min lycka till dig cff!! Kommer tänka på dig mycket nu och hoppas du kan få ut några ägg!! Så länge det finns chans finns hopp!!

Tack alla fina för erat stöd!!

• Pippi70

Låter bra med 4 ägg cff!!

Kanske guldägget finns där ibland dem:) önskar så mycket för oss jag bara kan!!! Stor kram!

• Pippi70

Åh Älva!! Hoppas det du ser är ett svagt plus!! Som blir starkare för var dag! Det vore underbart!

Cff: tänker på dig! Hoppas du får göra ET, håller tummarna!

• Pippi70

Härligt att du blivit ruvare cff!! Håller alla mina fingrar och tår och hoppas!!

Tuvalina: vi ses kanske på din blogg..

Jag går in o läser där ibland, du skriver så fint!

Lycka till med ert ÄD !!

Kram ?

• Pippi70

Älva, stor kram till er!! Än finns det ju hopp men du känner din kropp bäst och ibland vet man bara när något är fel..

Kanske pga av att du inte fått så starka utslag på testerna som gjort dig tveksam... Men hoppas ju och har förväntan trots att vi försöker vara förnuftiga och inte ta ut något i förskott.

Vet precis hur det är!!!

Hej Anemon:) härligt att ni blickar framåt och ser positivt på nya vägar!!

Men vi håller tummarna på att prasteronet ska göra susen och att ni lyckas innan!! Har vi ju sett fler bevis på här nu:)

Själv har jag nu bara 3 tabletter kvar av prasteronet... Har snålat och bara tagit först 50mg/ dag och sen bara 25.. ( de ville ju att jag skulle sluta helt när jag började med nedreglering , men det har jag inte gjort:)

Men nu är de slut, och de skriver inte ut nått mer recept till mig för nu är det ju ÄD som är planen... Men klart jag oxå önskar lyckas på egen hand...innan.

Jaja...nästa vecka får vi veta om de gjort någon nytta iallafall.. Tänker testa den 20/2 , tror inte på det alls... Känner absolut ingenting, men hoppas ju så klart att jag har fel:)

Kram på alla Hjärtans Dag! Hoppas ni alla har blivit uppvaktade ordentligt av era män, barn, och vänner ( inte med presenter utan med KÄRLEK)

• Pippi70

Låter jobbigt Vi4.. Hoppas du snart känner dig bättre!! Inget vidare att bli sängliggandes! Du vill ju bara göra allt du kan för att få liten att stanna!

Varför tror du inte du kan få trombyl utskrivet? Kan det vara farligt ?

Har ingen erfarenhet av varken kortison eller trombyl.. Måste man haft fler MF bakom sig om man ska få det utskrivet?

Eller det kanske beror på vilken läkare man har och vad denne tror på?

Svar på tråden Tips om dhea