• Pippi70

Tips om dhea

Lite över tre månader eftersom jag snålat på slutet.. Så visst.. Hopp finns det:))

• Pippi70

Ber om ursäkt om någon tog illa upp när jag klumpigt i mitt inlägg skriver att jag hoppas ni blivit uppvaktade av era män o barn...gick lite hastigt på tangenterna:( förlåt mig! Kram

• Pippi70

Vad bra att strecket på Stickan är tydligare Älva!! Det bådar gott:)

Hoppas vi alla snart kan få säga grattis till dig!! Kram

• Pippi70

Vad bra att strecket på Stickan är tydligare Älva!! Det bådar gott:)

Hoppas vi alla snart kan få säga grattis till dig!! Kram

• Pippi70

Hej!

Visst är det jobbigt med alla symptom som kommer o går!! En stunden är man hoppfull och andra full av oro..

Det är så svårt att försöka tänka "det går som det går.. Jag kan iallafall inte göra något åt det"

Jag hoppas Vi4 att det bara är tillfälligt som dina symptom har försvunnit och att det går i vågor... Skulle vara väldigt ledsamt om du fick MF igen nu...

Men det tror vi inte på!!!:)

Det stämmer att jag borde ha BIM nu nångång.. Tänkte testa på onsdag för då är det 14 dagar efter ÄL.

Men känner inte av någonting!! Inga ömma bröst eller mensvärk..

Tar progestron både morgon o kväll, och förra gången jag tog det fick jag jätte mycket biverkningar som liknade gravsymptom...

Det enda som känns annorlunda är att jag liksom blir lite andfådd och yr för minsta lilla ansträngning, är väldigt trött och även hungrig:)

Så vi får väl se... Tror inte någonting men kanske:)))

Jag vet inte riktigt vilken som är min TD men tänkte att 14 dar efter ÄL borde väl visa något? Ifall..:)

Hoppas verkligen att du testade för tidigt cff !!!!! Har ju hållt mina tummar sååå hårt för dig!! Och mig och alla andra fina tjejer här!! Kram

• Pippi70

Tack för allas tummar i morgon!!! Ni är så gulliga:)

Är lite nervös faktiskt... Det blir liksom så definitivt...

Har tagit så många gravtest det senaste året som visat minus,

Och inte heller lyckats få något utslag på någon ÄL sticka heller för den delen... När jag försökt kolla min ÄL.. Är som min kropp fullständigt strejkar och förklimakteriet är ett faktum:(

Det har varit ett tufft år mentalt.. Framförallt det sista halvåret!

Att få vänta och vänta både på att få mens och att cystor ska försvinna så vi nån gång kunde få testa stimulering... Och så blev det ändå ingenting:((

( vet att många av er har hållt på länge och har många misslyckade försök bakom er.. Jag beundrar er:)

Klart att vi kan prova igen .. Åka ner till Danmark tex.. Men jag klarar inte den pressen.. Blir så himla besviken och känner mig så totalt oduglig!!

Jag vet att när vi väl har kommit till vårt första möte inför ÄD kommer jag glömma alla tankar om att vi kanske gav upp för tidigt.. Då ska jag bara se framåt och inte sörja det som aldrig blev av.

• Pippi70

Tack för allas kramar!! Det värmer.

Var ledsen igår men nu känns det redan mycket bättre. Min sambo tog genast upp telefonen i går o ringde och bokade tid på kliniken vi bestämt för ÄD.

Så redan nästa torsdag ska vi dit på vårt första möte. Känns bra att lägga fokus på det nu och ser framtiden mycket mer hoppfull!!

Jag kommer gå in och läsa hur det går för er alla, men känner att jag borde ta en liten paus från fl ett tag.

Men jag lovar att skriva och uppdatera när det börjar hända saker:)

Hur går det för dig cff.?? Fortfarande minus? Tänker på dig, Tusen kramar !

Älva och vi4, heja heja!! Hoppas det blir små bäbisar snart:)

Kramar till dig germany!!

Snart lycklig: dig följer med spänning i 45 tråden:) håller tummarna för dig!

Kram alla andra med som jag inte nämnt . // Pippi

• Pippi70

Grattis vi4! Vad härligt att verkligen få se att det är en liten där inne!

Varma kramar till dig mianhjärta.

Och kramar till er andra fina tjejer här inne med! Kickar in ibland och följer och hejjar på er. Hoppas alla får lyckas till slut!

• Pippi70

Hej på er i tråden!

Ni ska veta att jag läser och följer er nästan hela tiden även om jag inte skriver så mycket... Åt ju inte prasteron så länge (4mån)

Jag fortsatte ett tag efter nedregleringspruran men sen tyckte jag att nu får det va nog med massa piller:)

Äter bara de viktigaste vitaminerna nu.

Det är så roligt att läsa om er som blivit gravida och att allt verkar gå som det ska!!

Hoppas alla får uppleva den enorma lyckan när man första gången får upp sin baby på bröstet.

Och följer er alla andra som fortfarande kämpar mot plusset.. Det kommer!!!!

Jag hejjar på er!

Jag åker till Spanien på söndag och förhoppningsvis kommer jag hem med två blastocyster i magen:) vi gör ÄD där och vår donator gör ÄP på måndag.. Så på torsdag men helst lördag blir det ET för mig. Hoppas det blir många ägg så de kan odla till 5-dagars!!

Allt känns lite overkligt och jag är jättenervös, men förväntansfull:)

Stor kram från Pippi

• Pippi70

Cff: du är otrolig!!! 4 segrar! Hoppas det nu blir 5,6,7 o 8 segrar till!! Ända fram i mål. Håller tummarna hårt för dig. Kram

• Pippi70

cff: hur går det för dig? Mår du bra?

Du ska veta att jag håller mina tummar hårt för dig!!! Kram!

Grattis till ditt plus Swagger!!

Svar på tråden Tips om dhea