• C h a r m a

    Årets bild vecka 11

    Årets bild skall tävlas fram. Vi tävlar nu för vecka 11. Rösta på den bild du anser skall vinna titeln Årets bild 2012. HUVUDTRÅDEN

    Vecka 11

    1.


    2.


    3.



    Familjen är mitt allt
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Årets bild vecka 11
  • mrsStatham

    1. Man ser inte vad det föreställer. Skulle man se vad det var är den ändå alldeles för rörig och adhd
    2. Närbild på mat är det absolut vidrigaste jag vet
    3. Tråkig, platt och intetsägande 


    Bara två saker är oändliga
  • Loriyana
    mrsStatham skrev 2012-03-19 23:47:28 följande:
    1. Man ser inte vad det föreställer. Skulle man se vad det var är den ändå alldeles för rörig och adhd
    2. Närbild på mat är det absolut vidrigaste jag vet
    3. Tråkig, platt och intetsägande 

    Håller med, röstade inte på någon.
  • vattenlilja

    förstår inte varför skriva negativa kommentarer..tycker man  inte om så låter man bli att kommentera.. eller visa dina  intressanta bilder istället...

  • mrsStatham
    vattenlilja skrev 2012-03-21 01:20:03 följande:
    förstår inte varför skriva negativa kommentarer..tycker man  inte om så låter man bli att kommentera.. eller visa dina  intressanta bilder istället...
    Hoppas att du inte resonerar på samma sätt hela tiden.
    Låter du bli att säga något till den personen som har något mellan tänderna, tandkrämsrester på hakan, eller för den delen, när du håller på att gå i taket för att din partner fortsätter att lämna disk precis överallt?

     
    Bara två saker är oändliga
  • mrsStatham
    The Morticia skrev 2012-03-21 17:45:13 följande:
    Ta en egen jävla bild istället, fåntrattar.
    Ge mig en hel kamera så visst gärna, tomte
    Bara två saker är oändliga
  • vattenlilja
    mrsStatham skrev 2012-03-21 17:56:38 följande:
    Hoppas att du inte resonerar på samma sätt hela tiden.
    Låter du bli att säga något till den personen som har något mellan tänderna, tandkrämsrester på hakan, eller för den delen, när du håller på att gå i taket för att din partner fortsätter att lämna disk precis överallt?

     
    hmm..tycker du att det är samma sak? att säga att nån har mat mellan tänder och att säga att bild som man gjort är skitdåligt... 
  • mrsStatham
    vattenlilja skrev 2012-03-21 18:19:10 följande:
    hmm..tycker du att det är samma sak? att säga att nån har mat mellan tänder och att säga att bild som man gjort är skitdåligt... 
    Negativ kommentar är alltid en negativ kommentar. Man kan inte hålla på och dalta med folk precis hela tiden.
    Jag förutsätter att folk har vett nog att vara åtminstone lite hårdhudade och inte tar allt så personligt hela tiden.

    Jag vet inte med dig, men jag kan i alla fall inte se någonstans där det står att någon bild är skitdålig 
    Bara två saker är oändliga
  • The Morticia
    vattenlilja skrev 2012-03-21 17:53:18 följande:
    är det till mig?
    Nej, naturligtvis inte. Utan till dem i tråden som helt uppenbart saknar vettig sysselsättning. Så trist när folk bara kommer in och dissar det andra gör helt utan att kunna uppvisa någon form av substans.
  • The Morticia
    mrsStatham skrev 2012-03-21 17:58:17 följande:
    Ge mig en hel kamera så visst gärna, tomte
    Dubbelfel. Jag är inte tomten, så någon kamera får du inte. Du kan dock få köpa en av mig.
Svar på tråden Årets bild vecka 11