Soc lägger näsan i blöt
Nu är det så att mina föräldrar har väldigt bra ekonomi och räknas nog som ganska förmögna. Jag flyttade precis som TS in i en släktgård där jag bor helt kostnadsfritt.
Jag har en oerhört nära kontakt med mina föräldrar och att dom försörjer mej är inget som på något vis skadar deras ekonomi. Dom vill göra detta!
Har själv en bra utbildning (är veterinär) och jobb kommer jag att få den dan jag så önskar.
Just nu njuter jag av att kunna vara hemma med mina barn, den tiden går så snabbt och är så viktig för oss alla.
Min dotter älskar att komma direkt hem efter skolan utan att behöva vara på fritids och sonen som nu är fyra är också en väldigt nöjd liten herre

Mina föräldrar är oerhört glada över att kunna hjälpa oss med detta och jag känner inte alls att jag utnyttjar deras välvilja.
Du tror att en ev. arbetsgivare skulle se dig som kompetent, och vilja anställa dig efter t.ex 15-18 år hemma?
Du har den turen att du alltid kommer att ha en försörjning, antingen av föräldrarna nu eller sen när de dör, i form av arv. Det är bra!