• cheesecake3

    Karlstad mammor

    En tråd för oss föräldrar i karlstad - en plats att prata föräldraskap på och kanske även knyta nya kontakter!

      


    ~ ♥ Olivia 091018 ♥ ~ ♥Celine 120108♥ ~
  • Svar på tråden Karlstad mammor
  • cheesecake3

    Jag har inte så många att umgås med denna mammaledighet så knyter gärna lite nya kontakter Min yngsta dotter är 2,5 månad och min största 2,5 år snart.


    ~ ♥ Olivia 091018 ♥ ~ ♥Celine 120108♥ ~
  • Mynta

    Hittat hit!

    Bor på Herrhagen tillsammans med sambo och son på 4 år. I slutet av maj kommer lillebror, så jag är definitivt öppen för barnvagnspromenader och lekparkshäng i sommar!!

  • cheesecake3

    Då kan vi ju göra sällskap i sommar Mynta Vi bor ju antagligen ganska nära varandra som sagt 


    ~ ♥ Olivia 091018 ♥ ~ ♥Celine 120108♥ ~
  • AgnesMH

    Hej! Ja jag hänger gärna med på promenader och lekparkshäng i sommar! Börjar klättra på väggarna här hemma, och min pojke fyller ju "bara" tio veckor på fredag - hur ska detta gå? ;)

  • Mynta

    Det låter perfekt! Min sambo jobbar mycket sommartid (lägger väg, så sommaren är högsäsong), så jag vet inte riktigt hur vi ska fördriva dagarna här hemma.

    Kom att tänka på en helt annan sak, ni som nyligen fött i Karlstad, får man Liberos babypaket där? 

  • cheesecake3

    Jag glömde ju helt att fråga efter de babypaketet när jag låg på bb, men tror väl att man ska få de på alla bb men jag vet inte...


    ~ ♥ Olivia 091018 ♥ ~ ♥Celine 120108♥ ~
  • AgnesMH

    Skrev inlägg på mobilen men det försvann så klart..

    Jag frågade på bb efter libero-väskan men de hade inte den. Men jag skrev ett mail och då skickade de hem den kostnadsfritt! Jag fick hem den häromdagen, inga blöjor men en värdecheck på 25 kronor istället. Lite roliga saker, en leksak, bindor, tvättlappar och lite mer. Och väskan så klart. :)

  • Mynta

    Tack! Ska kanske maila och se om man kan få den hemskickad redan nu.

    Hoppas att ni har haft en fin helg allihop! Vilhelm fyllde fyra år igår, fullt ös hela dagen och en vääääldigt trött kille (och mamma) framåt kvällen.   

  • AgnesMH

    Ja gör så!

    Lugnt och skönt, gubben var på kalas igår så jag och grabben hade myskväll. :) Mysigt med kalas, är ett tag kvar till min lille fyller år.. :P

  • Jewelled

    Ja har inte blivit mamma än :) men i oktober tittar den ut :) hoppas man får joina tråden ändå. Bor ialla fall i Karlstad så nått gemensamt har vi ju :)


    Bubbi väntas 23 Oktober <3
Svar på tråden Karlstad mammor