Inlägg från: Hannibal06 |Visa alla inlägg
  • Hannibal06

    Har ni onanerat idag?

    Anonym (nixpix) skrev 2012-08-07 15:56:35 följande:
    Oh! Frestare där! Tänk på att jag är nyvaxad och inte ska röra mig själv än på några timmar!

    Gud - jag får bara bilder av hårt sex där jag står lutad mot skrivbordet och han stöter stöter stöter. Hur ska jag få bort de bilderna tills löneförhandligen på måndag?? 
    Gillar att fresta.Flört

    Ska jag stöta hårt eller jag ska varva hårt med mjukt? Är en hejare på att hetsa/reta till bristningsgränsen.....
  • Hannibal06
    Anonym (nixpix) skrev 2012-08-07 16:06:27 följande:
    Reta. Mjukt, hårt - tills jag är så på bristningsgränsen att det räcker med att snudda mina bröst för att jag ska explodera. Och sedan ska du fortsätta lite till, 3-4 orgasmer kan jag få med rätt älskare och det är du väl?

    Om du är uthållig så suger jag av dig tills du kommer.

    Sedan rättar vi till kläderna och går ut i fikarummet, lite lätt andfådda och rufsiga.

     
    Klart jag är rätt älskare..........Flört

    När ska detta hända då?
  • Hannibal06
    Anonym skrev 2012-08-08 08:52:19 följande:
    Så du har bytt jobb nu? Sist jag hörde var du säljare...
    Skämtade. Jag jobbar fortfarande som säljare. Varför är du anonym?
  • Hannibal06
    Anonym (nixpix) skrev 2012-08-08 21:00:40 följande:
    Tja inget hände i går i vilket fall. Där satt jag, redo att göra livet skönt för maken men tji fick jag för han ville hellre kolla OS

    Lite sköna fantasier fick jag i vilket fall och i morse tog jag hand om mig själv innan tråkmaken vaknade. Så då var det han som blev utan!

    Jag har på känn att du aldrig skulle föredra tv framför en avsugning av en villig kvinna, eller hur? Din enda önskan är väl att tillfredsställa min vilja?  
    Rätt åt honom att du fixade det själv så att han blev utan..........................

    Där har du helt rätt. Skulle aldrig föredra tv framför en avsugning av en villig kvinna som dej. Skulle älska att tillfredsställa din vilja. Det känns som att det är mitt kall här i livet. Flört

    Om du har lust så får du gärna inboxa..........................
  • Hannibal06
    Anonym skrev 2012-08-10 08:16:44 följande:
    Snälla sluta kåta dej Hannibal06, gå in på nån nätdejting istället, klockan var ju för fan inte ens 6 på morgonen och du vill hitta älskare på FL?
    Klockan var 07.46 när jag skrev......................................

    Jag gör väl vad jag vill här på FL. Är inte intresserad av dina kommentarer...............
  • Hannibal06
    Anonym (besviken) skrev 2012-08-10 08:23:35 följande:
    Då behöver du väl inte svara på dom om du inte är interesserad
    Visserligen inte. Men vad jag gör här har ingen annan med att göra.................. Sådana kommentarer hör inte hemma här.
  • Hannibal06
    Anonym skrev 2012-08-10 09:02:34 följande:
    Med min vibrerande dildo i duschen igår em, med samma dildo i natt och sedan igen med fingrarna i sängen i morse...sambon ointresserad så jag får fixa det själv, är konstant kåt...
    Fattar inte varför din sambo är ointresserad. Jag är oxå nästan konstant kåt. Hade gärna gjort "det" ett par gånger om dagen men det får bli en runk nu på förmiddagen till att börja med...........................

    Sen får vi se vad som händer ikväll...............................
  • Hannibal06
    Anonym skrev 2012-08-10 10:03:43 följande:
    Nej, jag kommer inte på honom, men han måste väl runka åtminstone!? Han sover på soffan sedan rätt länge...men om vi skulle sova i samma säng onanerar jag bredvid honom när han sover. Lite jobbigt (och svårt!) att alltid vara tyst när jag kommer, bäst är att onanera när ingen är hemma!
    Förstår att det kan vara svårt att var tyst när man onanerar. Jag brukar onanera på mitt jobb. Toaletten ligger ganska avsides så där är ingen som kan höra något litet stön när jag är igång............
  • Hannibal06
    Anonym skrev 2012-08-10 11:10:19 följande:
    Ja, så illa är det, har varit det länge. Och jo, jag planerar att ta upp frågan om separation. Har haft en kk (gud vilket härligt sex) i några månader, men han bor långt bort och det är nog på upphällningen nu tyvärr, men har i alla fall kunnat stöna/ flåsa/ skrika med honom Men här hemma blir det till att bita sig i läppen när orgasmen sköljer över en. Blev kåt igen nu när jag skriver, tror jag ska in i duschen med min dildo..
    Vill oxå ha en kvinna/tjej som stönar, flåsar och skriker...................

    Ska jag tvåla in dej på ryggen???Flört
  • Hannibal06
    Anonym skrev 2012-08-10 11:51:32 följande:
    hahahaha, för sent, duschat/kommit och klart Och ja, det ska höras att man knullar, gärna lite dirty talk, men sambon brukade se livrädd ut om jag stönade t ex "knulla mig hårt"..inte så kompatibla, nej.
    Åhh, det hade varit underbart att få höra dej. Går igång stenhårt på det. Får nog dra en runk efter lunch.......
  • Hannibal06
    Anonym skrev 2012-08-10 12:06:55 följande:
    Skrattande Flört
    Lite trist att du är anonym. Hade gärna utbytt lite erfarenheter med dej, om du vill inboxa. Flört
  • Hannibal06
    Anonym skrev 2012-08-10 14:44:36 följande:
    Ny här, lite försiktig. Kanske blir med öppen när jag blivit varm i kläderna, vad vet man. Ingen vet ju ändå vem jag är
    Men jag vill gärna veta lite mer om dej. Kan du inte inboxa mej???Flört
  • Hannibal06
    Anonym (hugget) skrev 2012-08-13 10:57:02 följande:
    nyss, med dildo, film och olika ställningar tjej 28 år :-P
    NICE!!!!!!Flört
  • Hannibal06
    Anonym (hugget) skrev 2012-08-13 11:21:18 följande:

    jaså tycker duuu
    Ja, det tycker jag. Har du ingen man som kan/vill hjälpa dej?
  • Hannibal06
    Anonym (hugget) skrev 2012-08-13 11:23:16 följande:
    sepererad med två barn... hade inte sex på ett år... jag har myyyycket att ta igen!
    Stackare. Då förstår jag. Kan man vara till hjälp kanske?Flört
  • Hannibal06
    Anonym (hugget) skrev 2012-08-13 11:26:42 följande:


    du kan hjälpa mig med lite dirty talk

    Men det vill jag gärna ta privat...........
  • Hannibal06
    Anonym skrev 2012-08-13 14:44:50 följande:
    Sitter och tittar på porrfilm och är extremt kåt... Fittan är så blöt,bara dunkar... Måste ha kuk nu och ett sprut över brösten....
    Här finns nog många villiga som hade ställt upp på det......................
  • Hannibal06
    sexymama nr one skrev 2013-03-06 14:55:51 följande:
    Ja det var en nice stund.. Ca 12.00, dildo och en film.. Kvinna :)
    You naughty girl....................
Svar på tråden Har ni onanerat idag?