• Forumvärd

    Familjelivs Påsktävling- Vinn fina HappyFeet priser!



    Vi längtar efter våren och idag vill vi ha foton på vår-barn! Solig
    Det kan vara en liten ny vårbebis, en knatte i full fart med att gunga, en bild på årets första fika utomhus – huvudsaken är att ditt barn är med.
    Berätta också varför just den här bilden representerar vår för dig.
    Du måste äga rätten att publicera bilden.

     

    Det bästa fotot tillsammans med motivering vinner.
    Vinnaren utses av en jury på Familjeliv.
    Tävlingen pågår fram till midnatt den 3 april och vinnaren avslöjas dagen efter.

     


    Dagens vinst är ett paket på temat Happy feet - 1 lunchbox, 1 film och 1 målarbok.

    http://wwws.ww.warnerbros.com/portal_se/#/home/happyfeet2


     

     Läs fullständiga tävlingsregler här

    Lycka till!!{#emotions_dlg.flower}
  • Svar på tråden Familjelivs Påsktävling- Vinn fina HappyFeet priser!
  • TapetKlister


    Hela vintern har jag längtat efter att våren ska komma så att min son kan få testa gunga och åka rutschkana för första gången. På bilden sitter han i gungan för allra första gången i sitt liv = våren är här! :)


    Milliam <3
  • ondar


    Första långpromenaden i skogen med mina o kompisens hundar och kunna låta sonen krypa omkring och upptäcka i skogen utan all blaskig snö eller ispölar. Det är VÅR Solig
  • Girl87


    Kevin sitter och väntar på att mamma och pappa ska gifta sig, Men han blev mer intresserad av mobilen. Kolla hans blick (Sån här vill jag ha) 
  • Diablo


    Det här är vår, när det är så "varmt" att man inte kan ha strumpor på sig när man hopparSolig
    Har man tur behöver man inget vett!
  • Caroliin

     



    ute & gungar en vår dag. slippa den tjocka jackan & denna tjocka vintermössan och solen som kikar fram =)


     


     


    ..
  • Forumvärd
    Elisabet74 skrev 2012-04-03 10:33:44 följande:
    Jag kan inte ladda upp bilderGråter
    Vad krånglar för dig?
    Kan det vara så att bilden är för stor?
    Den får inte vara större än 2mb 600x600 och ska vara i formaten jpg, gif eller png.
    Hojta till om det fortsätter att krångla efter det att du kikat på detta.
Svar på tråden Familjelivs Påsktävling- Vinn fina HappyFeet priser!