• Forumvärd

    Familjelivs Påsktävling- Vinn presentkort värt 700:- från Familjesmycken!



    Nu närmar sig påskhelgen! Solig
    Vem vill du skicka en påskhälsning till?
    Skriv din hälsning här i tråden – den finaste, roligaste eller charmigaste hälsningen vinner!
    Skicka gärna med ett foto om du vill men det är inget krav.
    Vinnaren utses av en jury på Familjeliv.
    Tävlingen pågår fram till midnatt den 4 april och vinnaren avslöjas dagen efter.

    Lycka till!!{#emotions_dlg.flower}

    Dagens vinst är ett presentkort värt 700:- från Familjesmycken.se


    Läs fullständiga tävlingsregler här
  • Svar på tråden Familjelivs Påsktävling- Vinn presentkort värt 700:- från Familjesmycken!
  • Diablo

    Jag skulle vilja skicka en påskhälsning till min familj, det vill säga mina fyra barn och min sambo.
    Glad påsk på er!
    Ni är mitt allt även om jag vissa dagar vill sälja er till lägstbjudande på Blocket! Ni är roliga, störiga och ni förgyller mitt liv så otroligt mycket. Just nu är ni (barnen) inte så snygga, ni klippte ju av er alla lockarna med min kökssax och du min tokiga sambo, någon som är sämre klädd än du eller dansar värre, ja det får jag leta efter. Men söta är ni allihopa! Specielt när ni sover! Hoppas att ni får en underbar påsk med mycket godis och god mat som avnjuts med hela familjen.
    Kramis från mamma!


    Har man tur behöver man inget vett!
  • Anton Chigurh

    Skall be å få återkomma senare.......


    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • TapetKlister


    Hej på er alla, jag vet att jag är lite tidigt ute i år..och inte nog med det, vilse är jag också!!
    Det var nämligen såhär att jag ramlade av min kvast igår kväll då jag var ute och flög med de andra påskkärringarna och nu hittar jag inte hem igen. 
    Jag hade i alla fall turen att landa mjukt här i en soffa så jag tror att jag stannar här ett tag till.
    Hitta en kvast att flyga hem på är inte det lättaste så ja, jag blir nog kvar här ett tag så jag kan väl lika bra passa på att önskar er alla på Familjeliv en riktigt glad påsk nu när jag ändå är här!! :) 
    Milliam <3
  • Brio

    Jag vill skicka en påskhälsning till himlen.
    Hälsningen går till en person som jag aldrig kommer att glömma. Någon som var en stor del av mitt liv under många år, som tyvärr inte finns längre och försvann i för ung ålder. Om du finns någonstans där uppe så hoppas jag att du får en fin påsk med mycket snus, kaffe och godis. Som jag tror att du skulle vilja ha det. 



     
  • Anna J01


    Jag och barnen vill skicka en påskhälsning till deras underbara farmor Evy och hennes syster Nina. 
    Även om livet redan är alldeles underbart så förgyller ni det lite extra. Barnen älskar besöken hos farmor och Nina och inte minst jag. Ni är alltid så glada och härliga att umgås med.
    Jag hoppas ni får en riktigt GLAD PÅSK!
  • sarabengtsson

    Våra påskägg än så länge frysta är Nästa vecka jag dem förhoppningsvis i min mage bär Vi hoppas och vi tror Att Malte ska få bli storebror Så tack till allt gott ni på Sahlgrenska gör Glad påsk ropar hela familjen Bengtsson i kör!


    ¤¤Amor vincit omnia et nos cedamus amori¤¤
  • sarabengtsson

    Oj då hoppas det går att läsa, radbrytningarna försvann visst...


    sarabengtsson skrev 2012-04-04 10:28:22 följande:
    Våra påskägg än så länge frysta är Nästa vecka jag dem förhoppningsvis i min mage bär Vi hoppas och vi tror Att Malte ska få bli storebror Så tack till allt gott ni på Sahlgrenska gör Glad påsk ropar hela familjen Bengtsson i kör!
    ¤¤Amor vincit omnia et nos cedamus amori¤¤

    ¤¤Amor vincit omnia et nos cedamus amori¤¤
  • Pigelinen

    Jag skulle vilja skicka en påskhälsning till min man halvblinde karl som lämnade mig för att åka och hjälpa grannen. Här sitter jag nu med en bruten tå, en febrig och sjuk 3åring och en rastlös 1åring, älskar dig ändå!!!!

    GLAD PÅSK!!! 


  • En till mamma

    Jag skulle vilja skicka en påskhälsning till min farmor och morfar, de bor numera i himlen. tyvärr han de aldrig träffa  min lilla påskakärring. Jag skulle vilja visa dem vilket underbart barnbarns barn de har, jag vet att de skulle älska henne.

    Hej farmor, hej morfar.
    Skickar här med en påskhälsning från lillan och mig, älskar er.    

Svar på tråden Familjelivs Påsktävling- Vinn presentkort värt 700:- från Familjesmycken!