Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Oraklet är öppet!

ORAKEL !!!

Rövsvett ???

Varför i helvete har Gud, eller om det möjligen är Allah som är den skyldige, skapat detta vidriga, högst enerverande fenomen. Lika onödigt som fästingar. Om du frågar mig....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Flera timmar sen jag ställde mitt spörsmål, och inget svar än !!!

VAD I HELVETE ÄR DET FRÅGAN OM ???????? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-07 21:28:50 följande:
    Rövsvett är skapat högst upp i karmachakrat i kosmos och är den kliande vägen till full nirvana. Oraklet kommer belysa den enda hittills kända positiva effekten av rövsvett: När det till exempel är en varm sommardag och rövsvett bildas i massor kan den ersätta våtservetter. Du kan välja att dra handen i skåran och låta rövsvetten skölja bort den värsta smutsen. I övrigt instämmer Oraklet till fullo i åsikten att rövsvett är ett väldigt komplicerat fenomen.
    Det var som fan !!!
  • Anton Chigurh
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-07 21:30:21 följande:
    Oraklet har duschat i timmar. Rövsvetten kliade.
    Jaja, i så fall må du vara förlåten. Denna gången. Ergo !!!  I fortsättningen skärper du till dig när Anton frågar nåt..... 

Du skall dock ha ett stort tack för att du tog dig tid. Jag har legat sömnlös en helvetes massa nätter och funderat på detta förbannade spörsmål, så TACK Jaur. Tack så mycket, och ha en fortsatt trevlig kväll. 

Mvh :  //Anton 
  • Anton Chigurh
    livannie77 skrev 2012-04-07 22:08:20 följande:
    Också en till fråga om du har tid ? Kommer min man att få jobb efter utbildningen ?
    Oraklet har bekymmer med sina svettkörtlar på ett utsatt och tämligen känsligt ställe. Räkna med lång väntetid här. Väldigt lång !!!
Svar på tråden Oraklet är öppet!