Inlägg från: Esco |Visa alla inlägg
  • Esco

Oraklet är öppet!

Jag är gravid med första barnet och undrar om du kan se i vilken vecka jag kommer att föda samt om förlossningen kommer att gå bra?

• Esco
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-08 16:51:06 följande:
    I vecka 35 kommer en föraning om förlossning, men det dröjer till v. 36 innan barnet kommer. Det går bra för dig, men du blir rejält uttröttad. Se till att ha med dig mycket blodsockerhöjande gott i väskan!
    Tack så mycket :)
  • Esco

Jag glömde förresten att fråga dig om du ser något om min pappa? Han dog hastigt för snart fyra år sedan i en hjärtinfarkt och jag undrar om han har det bra och om han hälsar på ibland? Har han förlåtit mig för alla problem jag satte mig i?

• Esco
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-08 16:51:06 följande:
    I vecka 35 kommer en föraning om förlossning, men det dröjer till v. 36 innan barnet kommer. Det går bra för dig, men du blir rejält uttröttad. Se till att ha med dig mycket blodsockerhöjande gott i väskan!
    Känner mig såklart tvingad att skriva.

I Tisdags var jag i vecka 34+5 (vecka 35), En blödning gjorde att jag åkte till förlossningen där man konstaterade att jag var 3 cm öppen. Sedan stod det stilla. Blev inlagd och på torsdagen, vecka 35+0 (vecka 36) tittade han ut. Du hade rätt Tyst

Var dessuom extremt trött efter två dagar med dålig sömn på förlossningen!
Svar på tråden Oraklet är öppet!