Inlägg från: MeandHim |Visa alla inlägg
  • MeandHim

Oraklet är öppet!

Har två frågor om du har tid lust och ork att besvara?!

Kommer jag nånsin få ett jobb? Har varit arbetslös såå länge, hattat runt på olika praktikplatser, jobbar röven av mig men inte ett skit händer. Vill ha ett jobb, tjäna pengar så att jag och min familj kan köpa ett hus som vi får plats i. Händer det nåt snart?????

Kommer jag få fler barn i framtiden?? Och isåfall vilket kön???
    Sörjer mina två änglar som inte fick stanna.

Vore så tacksam för ett litet svar.
    Trevlig påsk!

• MeandHim

Hoppas du har rätt. Det med skrivandet.. Har alltid fått högsta betyg på uppsatser och funderar på att skriva en bok.
    Om jag tar tag i det skulle den sälja då?? Skulle bli en verklighets baserad bok isf.

Kan du se hur det kommer gå för min bror som blev allvarligt skadad för drygt ett år sen? Kommer han bli helt återställd?? Och Kommer han hålla ihop med sin tjej.

Blev några frågor till, hoppas det e ok

• MeandHim

Tack för ditt svar.
    Min bok om jag nu skulle skriva en skulle isåfall handla om vården i samband med graviditet Så att det skulle kunna vara i utbildningssyfte har du nog rätt i.

Min bror blev halvsidesförlamad och kan i stort sett inte använda sin vänstra arm, han fick ett slag mot huvudet och spräckte skallen.  han måste träna sin vänstra sidan, men såklart oxå den högra om han nu inte kommer kunna använda vänstersidan. Så där har du oxå rätt. 

Min mamma är även hon "medium" men vi står varandra för nära för att hon ska kunna "spå" mig. Hon ser bara mina önskningar...
    Du verkar kunna din grej!!

Med risk att låta tjatig så får du svara om du vill på en sista fråga..
    Kommer vi kunna köpa ett större hus snart?
    Har du något meddelande från mina två små i himlen? Är det dom som ger mig vita fjädrar?

TACK snälla för dina svar!   

Svar på tråden Oraklet är öppet!