Inlägg från: Justmee84 |Visa alla inlägg
  • Justmee84

Oraklet är öppet!

Vill också prova! Hur ser min framtid ut? barn? sambo? eller vad ser du?

• Justmee84
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-21 13:33:28 följande:
    Du har en framtid full av projekt, du älskar att stå i centrum och att ha mycket att göra. Du ska utnyttja din härliga självkänsla, den kan ta dig långt! Jag ser två små pojkar runt dig i framtiden, och en mycket god manlig vän. Dock ej pojkvän/sambo. Du kommer en period i ditt liv att vistas mycket kring en bondgård, eventuellt för ett jobb.
    hahaha coolt... Ser du ungefär när dessa små pojkar kommer? Vet du vad det roliga är, jag bor på en bondgård!!! är det de du menar kanske?! Men vem kommer vara far till pojkarna?
  • Justmee84
    Justmee84 skrev 2012-04-23 09:38:51 följande:
    hahaha coolt... Ser du ungefär när dessa små pojkar kommer? Vet du vad det roliga är, jag bor på en bondgård!!! är det de du menar kanske?! Men vem kommer vara far till pojkarna?
    Har du tagit semester? Obestämd
  • Justmee84
    Kaupa Jaur skrev 2012-07-23 15:36:26 följande:
    Tro det eller ej - dina pojkar kommer fylla år dagarna efter varandra. Den ena den nionde och den andra den tionde! Förmodligen blir de födda i skyttens tecken. Pappan till pojkarna kommer vara en gammal skolkamrat till dig från din lågstadietid, en kille du inte la märke till då, men som lagt märke till dig i många, många år.....
    Glad  kan du se vilket år dessa pojkar föds?
  • Justmee84
    Kaupa Jaur skrev 2012-07-23 15:56:24 följande:
    Oraklet tror starkt på 2022 - två lika siffror och två lika pojkar!
    oj så lång tid... Foten i munnen hmmm... så det kommer inte lyckas nu i höst då? och kan du se hur det kommer gå för min mamma?
  • Justmee84
    Kaupa Jaur skrev 2012-07-24 08:35:42 följande:
    Oraklet ser en stol, vilket är symbolen för besök. Det är möjligt att en bebis kommer och besöker er! Oraklet råder att fortsätta försöka, i synnerhet när löven faller av. Din mamma kommer att klara av det fint, men hon behöver mer stöd än hon egentligen vill erkänna. Tala med henne i enrum, det är något hon går och drar sig för att säga till dig, men det skulle vara bra om du fick veta det så du kan hjälpa henne på bästa sätt.
    tack! :) ja hon är jäkligt  enveten, men hon har ju berättat... så du menar att det är något mer som hon inte vill säga...  kan de se varför det inte kommer hålla med min nuvarande sambo?!
  • Justmee84
    Justmee84 skrev 2012-07-24 09:24:37 följande:
    tack! :) ja hon är jäkligt  enveten, men hon har ju berättat... så du menar att det är något mer som hon inte vill säga...  kan de se varför det inte kommer hålla med min nuvarande sambo?!
    det gick inte bra för mamma.....
Svar på tråden Oraklet är öppet!