Inlägg från: Kaupa Jaur |Visa alla inlägg
  • Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

gink skrev 2012-04-08 14:04:19 följande:
    kommer jag utveckla en depression till eller har det vänt? kommer jag hitta ett nytt jobb innan min mammaledighet är slut och inom vilket yrke?
    Oraklet ser sorg runt dig, din depression beror på ett obearbetat trauma du trängt undan. Fundera på din barndom, men se till att ha stort socialt umgäng under tiden. Du kommer inte att falla ner lika djupt i en svacka som du gjorde sist, däremot är det lite ostadigt ett tag för att senare stabilisera sig. Något jobb ser Oraklet tyvärr inte, däremot har du stora chanser att få erbjudande om ett litet extrajobb vid sidan av.
  • Kaupa Jaur
    3 barns mamman skrev 2012-04-08 16:21:15 följande:
    Tack för svar.. kan du svara på om förlossningen kommer ta lång tid eller om det kommer gå fort?
    Förlossningen kommer ta cirka 5 timmar.
  • Kaupa Jaur
    LeonOchJag skrev 2012-04-08 16:54:17 följande:
    Jag undrar vilket kön och datum i november vår lill* ska födas?
    Barnet är en flicka som kommer födas den 10 eller 11 november.
  • Kaupa Jaur
    JePaLuLi skrev 2012-04-08 16:55:32 följande:
    Jag undrar vad bebisen i magen har för kön? :)
    Det är en pojke!
  • Kaupa Jaur
    Jordgubbssmak skrev 2012-04-08 17:01:49 följande:
    Jag undrar vad jag ska göra för val kring de saker som tynger mig mest?
    Du har flera stora beslut framför dig, men ett av dem vet du redan inom dig svaret på. De övriga kommer att lösa sig delvis med tiden, men du gör klokt i att ta råd av en vän som bär runda glasögon. Hon kommer att ge dig ett tips som klarnar upp dina bekymmer.
  • Kaupa Jaur
    LeonOchJag skrev 2012-04-08 17:03:18 följande:
    Tack! Tror du jag kommer få jobbet jag vart på intervju hos fastän jag är gravid?
    Nej, det jobbet säger tyvärr nej, men inte på grund av din graviditet.
  • Kaupa Jaur
    JePaLuLi skrev 2012-04-08 16:55:32 följande:
    Jag undrar vad bebisen i magen har för kön? :)
    Det är en pojke!
  • Kaupa Jaur
    Grodan2012 skrev 2012-04-08 17:07:59 följande:
    Vilket datum kommer vårat lilla hjärta?
    Runt den 13 i månaden är en trolig tid!
  • Kaupa Jaur
    Häftigt skrev 2012-04-08 17:08:32 följande:
    Tack igen! Det blir att man vill ställa hur många frågor som helst ;) kommer förlossningen gå snabbt? Och hur kommer min förstfödda son att känna för syskonet? Ser du någon avundsjuka?
    Förlossningen kommer vara cirka tre timmar, så den får nog klassas som snabb. Det dyker upp ett litet hinder men det kommer att gå bra! Din son kommer att vara väldigt förtjust i bebisen från början för att sedan bli mer avvaktande ett tag. Oroa er inte, för inom två månader sedan ni kommit hem från BB har storebrorskänslorna börjat blomstra och han blir riktigt stolt! Ser ingen större avundsjuka mellan dina barn.
  • Kaupa Jaur
    JePaLuLi skrev 2012-04-08 17:12:13 följande:
    Tack för svar :) Vad spännande, alla andra tror flicka.

Frågar en till då!
    Kommer jag och mannen hålla ihop i vått och torrt?
    Ja, ni är ett väldigt lyckat par! Dock kan det om 3,5 år hända att ni har en mindre svacka på grund av ett missförstånd. Var rädda om ert förhållande  - ni har många gemensamma egenskaper.
Svar på tråden Oraklet är öppet!