choklaa skrev 2012-05-11 13:01:05 följande:
Ja det var en stor blåsa i så fall :( men kanske en tursam sam :) I morses testade jag med morgon urin detta bara för att se om rsfus och clearblues digitala visade likadant. Övriga dagar har jag testat kl 15:30.
Tänkte att jag skulle testa i eftermiddag igen. Då rsfus visade ett svagt streck i morses men de var nog ingen ägglossning.
Känner inte av några värkar alltså inget överhuvudtaget.
Kollade i går sekretet då jag fick tips om det. Var kanske lite slemigt/trådigt dock knappt 1-2cm att dra ut för att vara riktigt äcklig. Sen hade vi samlag i natt eller igår för att bara göra det. Pga att jag är urförkyld då maken smittat över de på mig. Och nu vid lunch var det trådigt, liknade äggvita i ett ägg. precis på samma sätt var det.
Så kanske en ägglossning??
Det kan mycket väl ha varit ägglossningen! Håller tummarna för det! Sexa ikväll igen =)
Men det är lätt att blanda ihop med sperma om man haft sex dagen innan. Det är ju trots allt inte alla som känner av när dom har ägglossning. Jag har inte reflekterat över det alls innan faktiskt, det är först nu de senaste 3-4 månaderna som jag känner igen symptomen och liknande. Äggviteflytning har jag fått EN gång av det jag sett och det var förra månaden =)