Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)
Tittade ju fel i almenackan. Det var den 18maj jag hade äL och att de var dag 23 i cykeln.
Tittade ju fel i almenackan. Det var den 18maj jag hade äL och att de var dag 23 i cykeln.
Tjejer, är det någon som vill att jag skickar över ägglossningstest som blivit över? Har ett par stycken. Både clearblue och även rsfus?
Nicholeski: skicka över din adress så postar jag det till dig under veckan.
Varje Ica butik samt alla bemannade bensinmackar har äggglossningstest och graviditetstest.
Om man får resultat ägglossning trots att den innan varit så kan de bli ett plus. Dock innebär de graviditet. De fick jag höra av gyn.. Sen så var mina flyttningar ägglossningslika dagen innan jag tog mitt graviditetstest
Jag hade druckit en liter vatten precis innan jag testade. Men då de var så självklart så blev Det positivt. Önskar dock nu i efterhand att jag väntat ytterligare en vecka eller två och testa. Då oron är obeskrivlig som kommer efter att man plussar. Man analyserar tänker och oroar sig. Mår rättare sagt jätte dåligt i dag efter kraftig smärta/sammandragning i natt. Vek mig dubbelt som de högg till.