Pepsi skrev 2012-08-05 16:05:00 följande:
Hej Tjejer! Är himla arg och förvirrad just nu! Fick en liten blödning, (läkaren kallade det inte blödning) imorse. Ringde till gyn och de var snälla och tog emot oss. Vi åkte in och fick göra en undersökning. Under undersökningen konstaterar läkaren att jag inte är gravid, iallafall inte så långt gånget som i vecka 6 eller 7 som jag trodde. Fick göra ett gravtest där uppe och det visade svagt mycket svagt positivist, så han tyckte jag skulle göra ett test till i slutet av veckan och sen höra av mig igen. Men känner mig så konstig, för att jag drömde i natt att jag fick blödningar och så fick jag lite blod på pappret..Jag fattar inte! Vet inte om man ska vara glad för att det inte var ett missfall ändå, men man känner sig jävligt snuvad. Liksom man åkte hemifrån som gravid och kom hem som icke gravid. Har ju ändå tagit 3, test som har visat positiv...så tydligen kan de vara så att hormonerna kan sätta igång ändå, utan att man blivit gravid...Typiskt att det ska hända oss. Så kommer säkert fortsätta min resa med provera och pergotime... Ville bara skriva av mig lite....
Men oj pepsi, men du är alltså inte gravid? Eller visste inte läkaren? Vad förrvirrande, tycker så synd om dig. Håller tummarna på att de var en värdelös doktor och att blödningen bara berodde på slemhinnorna eller nå är ju inte så ovanligt med småblödningar. Hoppas testet är starkare i slutet av veckan, han borde ju kunnat gjort ett blodprov och då vet de ju säkert hur det ligger till!