• daddybear

Min man är inte så kåt som han borde

hahaha ni skojar, tänk om det hade varit tvärt om och en man hade tvingat sig på en kvinna på detta sätt, kvinnorna på detta forum hade skrikit VÅLDTÄKT högan sky, samma ska gälla åt andra hållet,kom igen nu

• daddybear
    Anonym skrev 2012-04-19 20:47:56 följande:
    Alltså min man TÄNDER ju uppen barligen på att bli "våldtagen" han han till och med BETT mig göra det så
    som du beskrev det innan så skulle jag definitivt inte påstå att han tänder på det utan ställer upp för din skull. och att han bett dig göra det mer verkar som att det är förväntat att män ska vara kåta hela tiden och därför säger han det, ledsen men verkar som du hör vad du vill höra,för om du stannar till och läser mellan raderna på hans utalanden så verkar han inte gilla situationen speciellt mycket
  • daddybear
    Anonym (bjud till) skrev 2012-04-19 21:20:18 följande:
    Fast det är väl inte fel att ställa upp på sin partner.
    absolut inte, jag tycker man kan ställa upp då och då absolut, men TS verkar ju inte ta det så alls utan blir arg på sin kille för hon är så jävla snygg så han ska vilja alltid, hela jargongen och stilen stör skiten ur mig så tyvärr blir jag lite avig, ber om ursäkt
  • daddybear
    Studentpappa skrev 2012-04-19 21:49:27 följande:
    Jag är också fit som fan, mina sambo blir inte heller kåt när jag drar fram ballen i soffan och daskar den i plytet på henne!?
    Är hon frigid tro?

Fan jag har ju massa muskler
    hahaha huvudet på spiken där tror jag
Svar på tråden Min man är inte så kåt som han borde