• Forumvärd

    Vinn ett äventyr på Kolmården!



    Nu kan du och din familj vara med och tävla med Danonino och vinna fina priser.
    Under april och maj skickar Danonino med ett paket fröer till varje bägare Danonino du köper i butiken.
    Plantera fröerna tillsammans med dina barn, ta en bild och tävla om en vistelse på Kolmården för familjen.
    (Vinsten gäller 2 vuxna och 2 barn)
    Läs mer om tävlingen här

    Lycka till! {#emotions_dlg.flower}

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-25 13:23
    Det går bra att ladda upp bidrag t.om midnatt 6/5.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-25 14:38
    Danonino har lyssnat på era synpunkter och tips!
    Vinsten gäller nu 2 vuxna och OBEGRÄNSAT antal av familjens barn. Alla får följa med och ingen behöver stanna hemma
  • Svar på tråden Vinn ett äventyr på Kolmården!
  • Apipoulai

    "Plantera fröerna tillsammans med dina barn"

    Hahaha, växer barnen snabbare då, om jag planterar barnen med fröerna.    Flört


    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Ingen som du känner
    henemo skrev 2012-04-24 17:56:44 följande:
    Ha ha ha
    Förresten vart ska man lägga upp tävlingsbilden?
    här.
  • henemo


    Här är min lilla goa tjej Lisa när hon planterar sina salladsfrön. Hon tittar varje dag i burken om det kommit upp något. Cool
    Skulle vara så skoj att få åka till Vildmarkshotellet med vår badälskande familj! Där finns verkligen nåt för alla! Det skulle vara ett minna för livet!!
  • Mandy1981


    Mina trädgårdsmästare med sin älskade paprikaplanta. Det är gott med paprika men ännu godare med Danonino!!! Sanningen är dock att vi aldrig kunde åka nånstans pga ett pengaslösande ex. Nu bor vi själva och försöker komma på fötterna igen, dock har vi inte råd att åka nånstans i år.

    Men med eran hjälp kanske vi har tur att äntligen få se Kolmården!!!! 
  • den glada solstrålen

    eller man kan ej rösta än ? det är när ni valt ut bilderna?? nu har jag nog fattat rätt ha d bra

  • Racer x

    Gud vad man blir förvånad att det är ännu en fototävling. Lider folket på redaktionen av dålig fantasi???

  • den glada solstrålen


    våran trädgårdsmästare:)william 4 år .Föräldrar som arbetar skift så är william ofta tillsammans med en förälder åt gången ofta på vardgarna och nu när sommaren är snart här så är vi tillsammans mycket och åker på olika äventyr :) och då hade komården vart ett superkul äventyr för oss och min dröm har alltid vart att kanske rida på en delfin :) ha en toppen vår /anna
Svar på tråden Vinn ett äventyr på Kolmården!