• Saritas

    40+ och gravid i Sundsvall

    Hej! Är det fler runt om Sundsvall som passerat 40 och väntar tillökning? Jag har precis konstaterat att vi väntar barn igen. Denna graviditet är helt oplanerad. Vi har 4 barn sedan tidigare.

  • Svar på tråden 40+ och gravid i Sundsvall
  • livelovelaugh

    Åh jag önskar att jag var 40+ men är bara inne på mitt 26:e år. Är ny i trakten och väntar min 4a som är beräknad till augusti och tycker just nu att livet är ganska trist utan vänner och bekanta runt om..

  • Saritas

    Hej!

    Träffas gärna ändå om detta går vägen tidigt just nu har precis bara +:at 

  • livelovelaugh

    Hej, va roligt! Grattis till + och ny graviditet hur mår du?

    Är i v.26 och tycker tiden går väl fort just nu. Mina andra barn är 5, 2 och 1 så dom konsumerar onekligen en del tid. Skönt att kunna vara ute och låta dom springa av sig nu iaf.

  • Saritas

    Hej!

    Mår som man förtjänar :) Lite illamående och trött. Inte blir det lättare med åren eller lättare för varje graviditet. Våra barn är 11, 9, 6, och 2år.

    Jag är arbetssökande så detta med en graviditet till samt fortsatt jobbsökande känns lite jobbigt. När ska man säga att man är gravid?

    Vecka 26 - då har du inte så långt kvar.

    Kram        

  • livelovelaugh

    Oj, har missat att du har svarat!som egen företagare kan,jag bara säga att jag skulle bli besviken om jag inte fick ta del av den infon vid ev anställning men samtidigt så får man ju oftast en dålig start då

    Härlig dag men varmt som tusan. Jag är helt knäckt..

  • livelovelaugh

    Men åh! Jag känner så med ddig! Har haft två och det är inte kul...

    själv har vi hunnit få en flicka i måndags. 7veckor tidig den lilla rackaren så nu tillbringar. Vi resten av sommaren på neo...

Svar på tråden 40+ och gravid i Sundsvall