• Anonym

    Vill adoptera bort mitt barn Nu

    Jag går sönder som mamma inombords orkar inte ta hand om barnet hon är ett år pannan e borta ur bilden jag mår skit orkar inte med nåt ångrar mitt barn vill bara ge bort henne till någon nu, Känner inget mot mitt barn blir vara arg när hon skriker har ingen ork att ta mig ur sängen ens

  • Svar på tråden Vill adoptera bort mitt barn Nu
  • Anonym

    Kram till dig. Förstår att du har det riktigt tufft. Men du kanske ska försöka söka hjälp någonstans? bvc, vårdcentral. Låter som att du är i en riktigt svacka och kanske även deprimerad? Bättre att söka någon hjälp innan det blir ännu värre. Kände liknande hela vår sons första 6 månader, då han aldrig var nöjd, aldrig sov och jag var helt körd i botten.

  • Anonym (M)

    Låter som du är deprimerad och behöver stöd! Sök hjälp på Vårdcentralen eller Mödravården eller var du tycker passar bäst. Du kanske behöver medicin eller bara prata med någon och kanske avlastning med ditt barn.

  • anok

    Ja, hör av dig till ditt socialkontor och få stöd omedelbart! Kanske det hela kan lätta då, om du får någon slags avlastning!

  • Nape

    Litar du på din BVC-sköterska? Imorgon bitti, så tidigt du klarar stiga upp, gör du i ordning barnet, sätter barnet i vagnen och så går du till BVC. Gå dit, säg att det är nödläge och att du inte går innan du fått hjälp.

    Skriv av det du skrev här, på en liten lapp. Ifall det blir svårt att prata sträcker du fram lappen. Du behöver hjälp! Du behöver inte må sådär, det finns massor med hjälp att må bättre. Och, just nu, behöver din dotter en vuxen som orkar SE henne.

    Kära du. Ta dina sista krafter till att gå och be om hjälp. För dig och din dotter.

  • Anonym

    Men ni förstår inte :( jag vill inte ha min dotter , överhuvudtaget vart kan jag vända mig för att adoptera bort henne?

Svar på tråden Vill adoptera bort mitt barn Nu