Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Otäcking skrev 2012-05-12 12:02:55 följande:
Hur fan råkar man hångla med sin morsa?
Huuu vad pinsamt! Min pappa skulle laga lunch till mig en gång och skulle göra pulvermos eftersom jag hade tjatat om det och så gärna ville ha det... man ska blanda pulvret i vattet och hälla på mjölk men han hällde på fil istället :-S Jag åt upp det ändå trots att det var äckligt, ville inte säga något när han ansträngt sig och varit snäll.
Liknande hände en annan gång också när jag skulle åka tåg med en ny bekantskap och jag var typ 13 och väldigt blyg. Hon skulle gå och köpa godis åt oss i restaurangvagnen och jag sa att hon skulle köpa choklad till mig men inget med nötter för jag är allergisk. Sedan kom hon tillbaka och var jätteglad och hade hittat choklad utan jordnötter... men det var med hasselnötter istället. Fast det är riktiga nötter som hassel som jag allergisk mot och inte jordnötter (baljväxt). Då åt jag den ändå eftersom jag inte vågade säga något och mådde jättedåligt hela resan

Hade varit sugen på sallad jättelänge och köpt hem en stor god självplocksallad nyligen och kryddade på med RIKLIGT av salladskrydda... som visade sig vara vitpeppar

Råkat hälla fiskolja istället för soja i en maträtt till en som var vegan just när den var klar... fick slänga och börja om

Skulle klistra in en grej i ett chattfönster där jag pratade med en tjejkompis och en kille jag gillade och så fastnade inte riktigt det som skulle kopieras så det jag hade kopierat tidigare klistrades in istället, som var en konversation som jag och en annan tjejkompis haft som var väldigt sexuell och handlade om killen jag gillade. Fail! Stängde av datorn direkt i panik!
Hade just gjort slut med min kille P och vi var båda superledsna och olyckliga och mitt gamla ex F tog med mig och mitt barn till en lekpark för att muntra upp mig lite. Jag tog en jättegullig bild på mitt barn i famnen på F där båda ser jätteglada ut och skulle mmsa den till en tjejkompis som tycker att mitt barn är jättegulligt. Råkade skicka den till P istället och skämdes hemskt.
Jag och min första pojkvän hade filmat oss när vi hade sex när vi var 16 år typ och sen hade vi blivit rädda att någon skulle se bandet så bad hans småsyskon som var 14 och 11 fåna sig framför filmkameran och filmade dem och sen sa jag till 14åringen att han skulle se hur filmen blev. Först sade han neej för han var en ganska blyg 14åring och vågade knappt prata med mig men jag envisades och han gick med på det. Bara det att jag inte hade kollat filmen själv först och mitt i så hade vi pausat filmen och då kommer det fram några sekunder av originalsexfilmen istället innan deras film fortsätter. Uhuuuu och jag tvingade nästan honom att titta på den. Fruktansvärt! Förträngde det i många år och frågade när han hade fyllt 20 ifall han faktiskt såg något eller inte och han sade "Jo, jag kommer ihåg exakt hur det var..."