• Nape

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Min gravida väninna tog kattens p-piller istället för tabletter mot illamående. Som kronan på verket blev katten gravid.

Jag försökte hålla mig för skratt, tröstade med att "tja, då har katten inte haft gravidillamående i alla fall, och du kommer inte att föda en kattunge". Väninnan tyckte inte det var lika roligt som jag.

Barnet föddes och mådde bra, så slutet gott allt gott.

• Nape
    Anonym skrev 2012-05-12 17:41:11 följande:
    Barnet födds? Vilket barn? Var väl katten som blev gravid och inte din vänninna...
    Väninnan var gravid, det var därför hon åt (eller ja, SKULLE ha ätit, tabletter mot sitt illamående).

Hon var gravid- katten blev gravid. Båda födde välmående avkommor.
  • Nape
    Lillsudd skrev 2012-05-12 17:45:38 följande:
    Vännen var ju redan gravid (det var därför hon snodde p-pillren, de ser ut som vissa illamåendepiller). Men jag undrar hur det gick för lergigan-katten...
    Lergigan-katten mådde i alla fall inte illa de första veckorna av sin graviditet, haha. Och fick 4 friska ungar.
  • Nape

En stressig morgon för ett par veckor sedan svalde jag nikotintabletten och gick och sög på en alvedon. (Skulle alltså svälja ner en alvedon och sedan ta en nikotintablett:)

Var så nyvaken och bortkommen att det tog en stund innan jag förstod vad som var fel. Alvedon smakar ju päckel, så jag gick och funderade hårt, vad ÄÄÄÄÄR det som är fel nu. *s*

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!