Inlägg från: Ebba Caroline |Visa alla inlägg
  • Ebba Caroline

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Själv gick jag in i affären med två ungar i babyskydd och kom ut med bara den ena babyskyddet och ena ungen... Märkte det när jag kom till bilen, så det vara bara att gå tillbaka till informationsdisken för att kolla men de fått in en babysitter med ett barn vilket de som tur hadde. De muttrade och kollade rätt surt på mig

Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Ebba Caroline
    Kers skrev 2012-05-12 13:42:16 följande:
    Gjorde dubbelfel en väldigt tidig, trött morgon:

Bryggde kaffe på vällingpulver och skakade och micrade en flaska kaffe. Jag var så sjukt trött att jag liksom inte reagerade på färgerna (SVART i flaskan liksom??) utan handen arbetade av sig själv och öste på.. Det tog typ 30 sekunder innan poletten trillade ner. God morgon!  

Min sambo gjorde nåt liknandande, hade kaffe i nappflaskan som han tilloch med gav barnen innan han upptäckte sitt misstag Kan säga att ajg stog i en kvart och asgarvade
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Ebba Caroline
    Elien skrev 2012-05-12 11:04:22 följande:
    Tagit fram sl kortet när jag skulle ut från spärren ist för in och vise versa.

Hoppat på fel buss och inser det kort efteråt.

Tagit oboy i Colan ist för i mjölken.

Gått fel ut genom dörrarna på bussen med barnvagn höll på att tippa.

Själv hällde jag mjölkpulver i Colan istället för i Thet, det bublade fint Var på ett flygplan.
  • Ebba Caroline
    Themis skrev 2012-05-12 08:23:36 följande:
    Men har ni bilar utan regplåtar då eller?
    Flört

Jag förstår inte hur man kan undvika att se att det är fel nuffror på plåten när man går fram til sin bil-det räddar mig.

Eh, varför ska man se på reg.plåtarna? De allra flesta känner igen sin bil utan att se på plåtarna Själv hade jag nog tagit fel bil ändå, kan inte riktigt mitt reg.nr utantill. Har alltid problem när jag ska säga mitt reg.nr på verkstaden eller så.
  • Ebba Caroline

Ställde glasspaketet på hyllan och la in mobilen i frysen... Märkte det först när mobilen började ringa och då var ju glassen redan smält

• Ebba Caroline
    Arvinda skrev 2012-05-12 19:06:50 följande:
    Har lagt mobiltelefonen på biltaket och kört iväg.. Såg den aldrig igen :/
    Gjorde samma sak när jag var 18 och skulle köra ut pizza, lade pizzorna på taket och började köra.. Ägaren kom utrusande och hann stoppa mig iaf :)

När jag bodde hemma hos mamma och pappa sov jag på soffan ibland när jag skulle se en bra film på kvällen, jag vaknade lite sent innan jag skulle på skolan, så jag skyndade och göra mig klar och så kastade jag in sängkläderna på mitt rum till sist innan jag sprang iväg till bussen.

Halvvägs till busshållsplatsen upptäcker jag att jag har kudden med mig under armen!
    Fan! Jag hinner inte vända om och det var en allt för skön kudde att slänga bort, så jag fick ta med mig den till skolan :)

Till råga på allt hade jag tagit fel på dag så jag kom 3timmar för TIDIGT med kudden under armen, hehe snacka om förvirrad
    Ställde faktiskt en kaffekopp (med kaffe) på biltaget för inte så länge sedan och den var kvar när jag kom fram, fast jag hade kört fort på motorvägen
  • Ebba Caroline
    Paisley skrev 2012-05-12 19:12:54 följande:
    Hahaha.. Men är du skåning eller? Vad är annars biltaget?

Biltaket Inte skåninng
  • Ebba Caroline
    Arvinda skrev 2012-05-12 21:30:15 följande:
    Har en vän som tog bussen till Bilprovningen. :D

Min kusin som då bodde granne med bilprovningen tog en promenad dit och blev väldigt förvånad när hon inte kunde fatta vart hon gjort av sin bil
  • Ebba Caroline
    LunaLunatic skrev 2012-05-20 18:28:09 följande:
    Jag hade föreläsning en dag och cyklade hem på lunchen för att äta. Cyklade tillbaka till högskolan efter lunch, hade grupparbete och gick sen till optikern. Pladdrade glatt på hemvägen med mamma i mobilen om mina nya glasögon. Hon undrade var jag var, svarade "vid pizzerian". Gick något tiotal meter till och så slog det mig: jag cyklade ju fan idag! Efter ett tag frågar hon igen var jag är. "...vid pizzerian".
    Suck. Typiskt mig. 
    Själv lyckades jag anmäla min bil stulen, när jag i själva verket hade lånat ut den till en kompis, vilket jag kom ihåg  i samma stund som polisen ringer och medelar att de hittat min "stulna" bil men att den som kör den hävdar bestämt att jag själv lånat ut den till vederbörande... Blev lite pinsamt att förklara för polisen att det var sant och den faktiskt egentligen inte var stulen, men de skrattade bara åt det
  • Ebba Caroline
    PinglanGbg skrev 2012-05-21 13:45:47 följande:
    Själv lyckades jag anmäla min bil stulen, när jag i själva verket hade lånat ut den till en kompis, vilket jag kom ihåg  i samma stund som polisen ringer och medelar att de hittat min "stulna" bil men att den som kör den hävdar bestämt att jag själv lånat ut den till vederbörande... Blev lite pinsamt att förklara för polisen att det var sant och den faktiskt egentligen inte var stulen, men de skrattade bara åt det [/quote] Gud vad pinsamt.. Haha

Det var pinsamt
  • Ebba Caroline
    Anonym skrev 2012-05-21 18:09:17 följande:
    Efter en lång natt med lite sömn tack vare festande student grannar som parta loss ända fram till halvsju på morgonen, stod man som ett sömnlöst monster i badrummet och skulle fixa håret innan jobbet så man såg lite mänsklig ut. Tar hårmousse flaskan applicerar, tyckte att det lukta lite udda. Kollar lite närmare på flaskan.... raklödder. Var bara att hoppa in i duschen och tvätta barret, hann i tid till jobbet som tur var.
Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!