Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja, gud. Jag har skrattat högt åt många historier här, speciellt den om frisören och han som ringde larmcentralen för att han hade en inbrottstjuv i sängen. *asg*
Själv har jag lagt mobilen i mikron istället för o'boymuggen. Insåg det inte förrän det kom blåa fina blixtar ur mikron. Han som jag pratade med just då berättade senare att det hade sprakat lite skumt. Fick iaf lämna in den mobilen (helt svart inuti) och fick en ny på försäkringen. Jag minns faktiskt inte vad jag gav för förklaring.
Jag åkte tåg till mitt ex och med mig hade jag en colaflaska med o'boy (tilläggas ska att jag dricker väääldigt stark o'boy). Det var sommar och skitvarmt, så när jag kom av tåget tar han flaskan ifrån mig, öppnar och börjar halsa. Efter ungefär 3 sekunder spottar han rakt ut. Han var nog inte beredd på att det skulle vara o'boy, hahaha.
Samma ex. Det var på den tiden jag inte var så bekväm med att svälja satsen, så jag spottade ner den i en burk med lite cola. Vi öppnade en ny cola och brydde oss inte mer om det. Morgonen efter, vem tror ni dricker fel cola? Jag vet inte hur det smakade, men att döma av hans reaktion var avslagen cola med egenproducerat i inte speciellt gott.
Annat ex. Han hade varit nere och hämtat min lillasyster från gården, han bar henne i famnen och nästan sparkar upp dörren till "vår" lägenhet (bodde hemma då). Han hade mötts av min förskräckta granne, stackarn. När han hade gått upp en våning berättade han hela historien för mig och han skämdes ju som en hund, tonåring som han var.
Samma ex. Han var med sina föräldrar på något evenemang. Plötsligt börjar man kasta ut saker en ganska bra bit bort (ni vet, godisregn och sånt). Hans föräldrar uppmanar honom att springa och hämta vad det nu är som kastas ut. Han springer och kommer en stund senare andfådd tillbaka... med famnen full av toarullar.
Sen har jag ju fått panik över att min unge är borta. Letat och letat, undrat och gråtit. Tills hans pappa frågade vad problemet var.
- Julian är ju borta! Och du bara står där som ett fån och glor! (jag var inte riktigt vid mina sinnens fulla bruk, nej, hahaha)
- Men... Men... *han försöker hålla tillbaks ett skrat* Men du har ju honom på magen, i selen!