• Emmich

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Paisley skrev 2012-05-11 23:06:47 följande:
    Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
    Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
    Råkade ta curry till gröten skulle ju ha kanel .. Usch det var vidrigt
  • Emmich

Kom på en sak till som mitt ex berättade för mig :

Hans ex och han hade lagat mat med jättestarka kryddor de hade använd händerna båda två och var färdiga med maten så det skulle gå och mysa med varann lite, otvättade händer. Han började pulla henne och hon smeka honom. Efter 10 sekunder sved det apa på båda två.

Det kallar jag otur! 

• Emmich
    Purpurbräcka skrev 2012-05-24 17:28:26 följande:
    Jag har gjort ett liknande misstag med spårvagnslinjerna 11 och 1. Elvan har en svart skylt med vita siffror på. Ettan har en vit skylt med en svart (eller är den mörkblå?) siffra.

Jag tolkade det svarta mellanrummet mellan två vita ettor som en mörk etta med vit bakgrund. Dessutom var jag jublande glad över att ha hittat en direktvagn hem så snabbt. Detta eftersom jag var enormt trött...

Jag har hoppat på en buss åt fel håll också. Jag var ganska ny i stan och kom bara ihåg att bussen skulle gå mot något som slutade på -berg. Tyvärr gick just den busslinjen mellan Johanneberg och Klareberg.
    Samma här fast jag väntade på 42 och så kom 58 och jag gick på så såg jag att den stanndade inte alls på den vanliga vägen och gick inte heller så kollade jag hahah paff man blev och lite skämigt haha
Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!