• MaNiMi

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Fick mjölkstockning med feber när jag ammade ett av mina barn, vaknade mitt i natten och var trött, yr och SÅ törstig, går till kylskåpet och ser till min glädje att det finns en skvätt cola kvar i en flaska, lagom för att bara dricka direkt ur vilket jag gör, men det var inte en colaflaska utan en flaska med outspädd saft..isch! KräksSkrattande

• MaNiMi
    Alemonia skrev 2012-05-13 11:49:43 följande
    En favorit i min familj är när lillebror skulle skaka juicepaketet vid frukosten. Han gjorde detta med korken avskruvad och öppningen nedåt och behövde ett par tillsägelser innan han reagerade.
    Precis så gjorde min son igår, fast med ett filmjölkspaket som han tagit bort skruvkorken på innan,splash! Filmjölk precis överallt! ..tyckte att vi torkade upp det mesta, men i morse luktade det surt i köket iaf..hehe
  • MaNiMi

Just ja, har gjort en grej till, hade ett brev som var akut att posta och tömningen av brevlådan närmade sig med ilfart, det var en bit dit så jag tar bilen, hittar ingen parkering så får ställa mig en bit ifrån, låser bilen och springer iväg med brevet i ena handen och nycklarna i den andra...och sen är ju resten inte så svårt att gissa...det var inte brevet som blev postat utan mina bilnycklar..hehe
    Som tur var kom ju postbilen strax efter och brevbäraren fick sig ett gott skratt, men jag var tydligen inte ensam om att göra liknande, han hade fått plocka upp en plånbok vid något tillfälle.

• MaNiMi

Just ja, jag har stått på Max och försökt beställa en Mc Feast och en  mc Flurry, sonen hade talat om vad han ville ha, men han trodde att jag skulle till Mc Donalds och jag som inte handlar så ofta på såna ställen tänkte ju inte på det utan gick in på Max för att det var mindre kö. Hon i kassan bara flinade och föreslog lite annat ist. Jag skämdes iaf..hehe

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!