• Bonanza

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Anonym skrev 2012-05-13 20:51:02 följande:
    Vilken historia tänker jag på då, enligt dig?

Den jag hört är identisk! Kvinnan har t o m varit och köpt en tårta. Sedan sätter hon sig i fel bil och lägger av en brakare inför en annan man vid ratten.

Tre av mina bekanta har berättat den för mig. Plus att den som sagt finns med i Klintbergs bok....   
    Ja, det är ju en jättekänd vandringshistoria. Inte är den på riktigt inte! 
  • Bonanza
    TeamCaz skrev 2012-05-14 12:44:48 följande:
    Alltså allvarligt... Även om du/ni hört den förr så hände det faktiskt min kompis. Förmodligen är det väl ett vanligt misstag som många gör då. Vad vet jag? Men den är sann.. Det kan jag svära på både min mammas grav o min pappas grav (bägge är döda)
    Sen om ni vill fortsätta att tro att jag ljuger tycker jag bara är jobbigt av er..
    Jag trodde helt ärligt att denna tråden skulle vara för folk att skratta, men jag känner mig faktiskt illa till mods här nu... Jag gillar inte denna tråden längre.. Jag har följt den länge men inte "vågat" skriva eftersom många verkar hoppa på om "falska historier", men när jag väl skriver mitt första inlägg i denna tråden så är det ett antal folk som hoppat på..
    Jag känner mig riktigt ledsen nu.. Riktigt riktigt ledsen... Detta var minsann ingen rolig tråd alls..

Ha kul alla ni andra men jag drar.. Ångrar att jag ens skrev..
    Men alltså, du berättar  en vandringshistoria som till och med finns nedskriven i en bok. Om du inte var där och SÅG glittret i din kompis könshår kan du inte svära på det. Det är inte konstigt att folk påpekar för dig att det är en vandringssägen.

• Bonanza
    annca skrev 2012-05-14 13:41:01 följande:
    Och appropå TeamCaz historia:
    Man säger ju att  det ligger ett korn sanning i alla rykten; nånstans måste ju historien ha sitt ursprung.
    Det kanske faktiskt *är* den tjejen som är "Glittersprayens" moder, ju!
    Tja, det beror väl på när det inträffade då, för jag hörde den historien som barn på 90-talet. Fast då var det min mammas kompis kollega, så klart.

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!