• TeamCaz

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Barababar skrev 2012-05-13 20:06:23 följande:

Åkt hem till kompisar i en annan stad och väntat på dom i deras trädgård i över en timme eftersom dom inte var hemma. Hoppat på studsmattan, ätit medhavd matsäck på deras uteplats, sonen fick kissa i buskarna tillslut. Det konstiga var att vi ibland tyckte att vi hörde ljud inifrån huset och en gardin som rörde sig. När vi tillslut får tag på dom i telefon och talar om att vi väntar på dom hemma hos dom, säger dom att det gör vi inte alls för dom är hemma. Jädrar vad fort vi kom därifrån.... En gata längre upp bodde dom. Alla hus ser ganska lika ut. Med stor sannolikhet har vi hållit ett äldre par instängda i sitt hus, kraftigt undrande vilka det var som lekte och åt i deras trädgård under en ganska lång stund.    
    HAHAHAHA. fy faaan vad pinsamt....
    Jag Älskar Min Fina Familj
  • TeamCaz

Sluta bråka nu o ha kul istället

Min kompis skulle på sin första gyn-undersökning. Så hon rakade sig där nere o sprutade på lite deo. När hon kommer dit tittar han konstigt o säger "Ja du har gjort dig fin ser jag" Hon hade råkat ta glitter-spray istället för deo

• TeamCaz
    Coyote skrev 2012-05-14 09:18:39 följande:
    Var din kompis medelålders när hon gjorde sin första gynundersökning? Förvånad
    Nope, hon var i tonåren då

ElectroDiva skrev 2012-05-14 09:19:13 följande:
    hände min gamla klasskompis mormor också.
    och min systers kompis..

och 50 andra till som berättat 
    Anonym skrev 2012-05-14 09:30:15 följande:
    Määän lägg av, nån skrev ju samma historia två inlägg upp.
    Haha, tänk att jag visste att nån skulle hoppa på mig om denna Men den är sann, Emelie Johansson heter hon. Detta var länge sedan
    Ni får tro vad ni vill..

Men - var inte detta en tråd där man skulle skriva o ha kul?
    Varför skulle inte samma sak kunna hända flera personer?
    Tror det är ganska vanligt faktiskt
    Men men, jag tar inte åt mig
  • TeamCaz
    Anonym skrev 2012-05-14 09:30:15 följande:
    Määän lägg av, nån skrev ju samma historia två inlägg upp.
    Haha, såg den nu Vad får dig att tro att jag läser ett inlägg o sen skriver om samma efter två inlägg?? Dessutom hade denna tjejen inte inga barn då, hon själv var runt 15 år då...
    Men tydligen är det väl lätt hänt...
  • TeamCaz
    Koppkaka skrev 2012-05-14 12:29:54 följande:
    Jo jo. För den har vi ju aldrig hört förut :P
    Alltså allvarligt... Även om du/ni hört den förr så hände det faktiskt min kompis. Förmodligen är det väl ett vanligt misstag som många gör då. Vad vet jag? Men den är sann.. Det kan jag svära på både min mammas grav o min pappas grav (bägge är döda)
    Sen om ni vill fortsätta att tro att jag ljuger tycker jag bara är jobbigt av er..
    Jag trodde helt ärligt att denna tråden skulle vara för folk att skratta, men jag känner mig faktiskt illa till mods här nu... Jag gillar inte denna tråden längre.. Jag har följt den länge men inte "vågat" skriva eftersom många verkar hoppa på om "falska historier", men när jag väl skriver mitt första inlägg i denna tråden så är det ett antal folk som hoppat på..
    Jag känner mig riktigt ledsen nu.. Riktigt riktigt ledsen... Detta var minsann ingen rolig tråd alls..

Ha kul alla ni andra men jag drar.. Ångrar att jag ens skrev..
  • TeamCaz
    Koppkaka skrev 2012-05-14 12:29:54 följande:
    Jo jo. För den har vi ju aldrig hört förut :P
    Sen är det ju så att HON berättade det för mig att det hände henne för ca fem år sedan. Om hon nu hittat på kan ju inte jag veta då jag absolut aldrig hört om något sånt förut. Men jag litar ju henne såklart..

• TeamCaz
    Bonanza skrev 2012-05-14 12:58:07 följande:
    Men alltså, du berättar  en vandringshistoria som till och med finns nedskriven i en bok. Om du inte var där och SÅG glittret i din kompis könshår kan du inte svära på det. Det är inte konstigt att folk påpekar för dig att det är en vandringssägen.

Det jag kan svära på är att hon berättade detta för mig... att det hände henne.. hon kom rusande hem till mig direkt efter o hade panik för hon skämdes som i tusan.. Hon är ingen tjej som ljuger (har känt henne sedan små barn) Så jag tror på henne.. Men vafaaaan. räcker det inte att endast EN person påpekar det då? Tydligen hade en person skrivit nästan samma två inlägg före mig.. Men helt ärligt, jag går inte igenom alla sidor o läser vad folk skrivit för att sedan "kopiera" ett annat inlägg.. Sen har jag faktiskt aldrig hört om det förut heller, vare sig innan eller efter hon sa det..
    Jag får ont i magen o blir ärligt gråt-färdig av er.. Ni är inga snälla människor..
  • TeamCaz
    Anonym skrev 2012-05-14 13:04:04 följande:
    Fick du se glittret också då efteråt?
    ? Vad får dig att tro att jag vill se min kompis könsorgan?
  • TeamCaz
    Anonym skrev 2012-05-14 13:06:11 följande:
    nu får du ge dej, gå inte ot hela tide
    Vad är det jag ska ge mig med? Jag har ju inte gjort något? Mer än skrev ett inlägg om vad som hänt min vän för några år sedan.... Sen vet jag faktiskt inte vad "ot" betyder...
    Men jag är gravid o kanske är det hormoner, men jag gillar inte denna tråden längre.. Har med bara skrattat åt allas inlägg innan o läst vidare, om jag sett något som är en känd historia har ju inte jag brytt mig om det, men att få hela familjeliv kastad på en för en sån sak så tycker jag inte ens familjeliv är roligt längre..
  • TeamCaz
    ElectroDiva skrev 2012-05-14 13:15:33 följande:
    menade inte att hoppa på, men hade nån i min närhet berättat det hade jag haft svårt att tro på det
    Lugnt...
    Coyote skrev 2012-05-14 13:15:57 följande:
    Det du gjorde, som jag tror att många (med mig) reagerade på var att du skrev att folk skulle ha roligt och sluta tjafsa, och sen skriver du om en identisk händelse (glitter i muffen innan gyn) som personen två inlägg ovan gjort. Det blir liksom alla fel man kan göra på en gång.
    Jag läser inte alla inlägg folk skriver. Tydligen har jag missat just det inlägget.. förlåt för det..
    Jag försökte i början att ignorera era påhopp, men nu blev det jobbigt..
  • TeamCaz
    MikuAndSaraLi skrev 2012-05-14 13:26:17 följande:
    Jag har faktiskt råkar få glitter på muttan! Och på andra diverse ställen på kroppen ^^'
    Min lärdom utav det - sminka dig aldrig när du precis klivit ur duschen och fortfarande är naken.
    Jag hade duschat av endast kroppen eftersom håret var friserat.
    Och ska du dekorera håret eller ansiktet med glitter - TA PÅ DIG TROSOR FÖRST!
    Kan ju säga att min dåvarande kille.. ja, han skrattade så han grina.
    "Men vadfan har du gjort här förnåt?" undrade han.
    Det blev inget ligga den natten kan jag ju säga xD
    Glitter är förresten ett helvete att få bort där nere 0.O

Det var dessutom ROSA sabla glitter som jag fått med en tidning med borste på toppen.
    Tänkte bara vifta lite i håret och ansiktet för att det skulle glittra under kvällen men det kom mer än jag hade trott.

Sen gör jag mig aldrig fin för gynekologen för enda gången jag varit hos en - var när jag var gravid och då var magen i vägen så jag kunde ändå inte hålla på där nere med rakhyvel xD

Nu lugnar vi ner oss här inne och skrattar bara åt varandras historier istället för att påpeka fel osv =)
    Akta så inte folk tror du ljuger
  • TeamCaz
    Anonym (Suck) skrev 2012-05-14 13:31:10 följande:
    Men varför lägger du inte bara ner nu? 
    Vad har jag NU gjort för fel???????????
  • TeamCaz

Tänk om ALLA här som håller på att skriva MOT mig nu, skulle sitta i ett rum ihop. med mig.. Hur många skulle inte ni vara på EN person? Vad kallar ni det?? Är det snällt???? Är ni vuxna???

Jag drar fan nu.. Tar bort denna tråden.... Fanns ju en person som kunde var vänlig här iallafall.. *tack*

O er andra elakingar... Ni gör mig fan förbannad... Att man som vuxen människa kan vara flera stycken som går på en människa är fan inte normalt... Usch för er... (vuxna? In my ass)

• TeamCaz
    ElectroDiva skrev 2012-05-14 13:37:35 följande:
    jag ursäktade mig.
    ja absolut, det var dig jag menade med tack med

jag blir bara så trött på folk som hela tiden ideligen ideligen ska hålla på när man inte gjort nåt..
    Nåja, hoppas ni får det kul här Jag letar bra upp en annat liknande tråd
Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!