• CoolJen

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Jag har hoppat in i fel bil två ggr när jag var yngre. De som satt i bilen såg lite förvånade ut.
    Kom på en ännu mer pinsam grej nu. Jobbar extra på ett ställe dit man behöver åka liten motorbåt. Personalen brukar hämta och ofta är det nya människor jag inte sett tidigare.
    Väntar och väntar, tillslut kommer det en båt från ön där jag ska jobba. Båten lägger till vid macken för att tanka och då hoppar jag i. När de tankat klart så sätter dr sig i båten och undrar om jag ska över till ön. Visst svarar jag. De svarar, ja du får gärna åka med över men vi jobbar inte på det stället utan vi bor där brevid.
    Pinsamt...där hade jag hoppat i nåns privata båt och bara satt mig.

• CoolJen

Kom på en till pinsam grej.
    Praktiserade på en restaurang som 16-17 åring. Det kom en beställning på en bit kött och jag ska hälla på lite flytande olja/smör på stekbordet.
    Denna olja finns i en plastförpacknin under stekbordet, precis brevid en nästan likadan förpackning med diskmedel eller om det var rengöringsmedel.

Hällde isf på rengöringsmedlet på stekbordet och märkte snabbt på doften och hur det såg ut att jag tagit fel.
    Ingen hade ännu sett mig så jag tog bara snabbt skrapan och skrapade ner rengöringsmedlet från stekbordet, sen snabbt på med oljan och i med köttbiten.
    Hmm...undrar vad det gästen tyckte?

• CoolJen

På tal om gynbesök.
    Jag och sambon kunde i början av förhållandet skriva små privata meddelanden med bläckpenna på gömda delar av kroppen.
    Först när jag låg i gynstolen kom jag på att jag hade två grejer skrivna på insidan av låren...pinsamt

• CoolJen

Yokohamanr2:
    Minns inte riktigt men var glad över att det inte var nåt porigt just den gången utan kärleksförklaringar.
    Gynekologen låtsades iaf inte se nåt :)

• CoolJen

Jag och mitt ex tig fel på förare.
    Vi var bortbjudna och det serverades mycket alkohol till middagen. Han drack och jag var nykter.
    Vi tig bilen hem men kom på först på motorvägen att det ju var han som körde och inte jag :/

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!