• Betty Boop

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Känner ALLA nån som har sprayat glitterspray på muffen av misstag??? Jag kanske måste ta o fråga runt i bekantskapskretsen...

• Betty Boop
    Ikka skrev 2012-05-14 17:14:44 följande:
    Ingen aning! Kan bara svara för kompisens mamma som tyckte det hela blev väldigt genant eftersom hon inte upptäckte det förrän under själva gyn.besöket då gynekologen fällde nån lite lätt road kommentar om typ finstass/disco som jag inte längre minns...

Det är ju ganska lustigt att samma historia har kommit upp minst 7 ggr här i tråden. Det verkar vara många som har en kusins granne eller kompis moster som har varit med om samma sak!

• Betty Boop

Min mamma jobbar på en vårdcentral. Jag behövde gå till en gynekolog lite brådskande och hon fixade in mig på ett besök hos en kollega. Jag kommer dit och blir uppropad. Sköterskan tar mig lite åt sidan, visar mig pappret med mitt namn och adress.
    -Jag måste be dig om en liten sak... kan du kontrollera så att ditt personnummer stämmer... Är detta verkligen rätt? 
    Jag tittar och börjar fnissa. Det var morsan som hade bokat besökt och hon hade i brådskan sagt fel personnummer. Hon hade blandat ihop de fyra sista siffrorna med min brors. Det såg på siffrorna ut som att jag var man!

• Betty Boop
    Ikka skrev 2012-05-15 10:02:33 följande:
    Tråkigt för övrigt att det som skrivs här ska analyseras och tråkas sönder för att personer ska hojta om att det man skriver säkert inte är sant utan vandringssägen och blablabla.... 
    Gör tråden rätt trist.  
    Självklart får man tro och tycka som man vill, men jag vet inte, här handlade det väl om vad som man tagit fel på eller hört andra ta fel på? Och vad man än hör i andra hand skulle ju kunna vara påhittat, eller hur? För så länge man inte är med när det hela händer så kan man inte intyga att det faktiskt har hänt eller förkasta att det har hänt....

Fokus på roligheter i stället!  
    Tråden heter "JAAAAG råkade ta fel"  och handlar alltså om det. Den heter ju inte "Min grannes kusins arbetskamrat råkade ta fel".
  • Betty Boop

Jag var i stan med min brorsdotter som då var ca 1,5 år. En kille med en sk accessoar-hund (typ chiuaua) i koppel går förbi. Flickan blev väldigt upphetsad, pekar och ropar högt upprepade ggr:

-Mjiauuuu! Mjiauuu!

Killen såg måttligt road ut!  

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!