Inlägg från: Anonym (våldsam..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (våldsam..)

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Å nu kom jag ju på en gång till när jag tog fel..oftast brukar man ju kunna garva åt eländet, men detta kan jag faktiskt skämmas för än idag..så håller mig lite anonym..
    Vi satt hemma hos en kompis, denne jäklades med mig genom att bla hälla diskmedel i botten av ett glas vatten jag bett om. (kompisens föräldrar sov i vardagsrummet utanför så man ville inte smyga runt i lägenheten sent på kvällen). Efter den vidriga upplevelsen med diskmedlet så startar kompisen damsugarn, en sån som gick att sätta slangen åt fel håll på, rakt mot mig så jag fick en massa skräp på mig, varpå jag exploderar och ger min dåvarande pojkvän, som satt brevid, en fet smäll, som ju egentligen killen som retades med mig skulle ha haft...men min impulskontroll var inte så utvecklad på den tiden (var 13 då)..det hände bara vid två tillfällen att jag gick till attack mot någon person, annars var det utbrott med att kasta saker eller sparka på träd eller slå i väggar..
    (året innan slog jag sönder mitt gips när jag smackade till en annan kille som jäklades med mig)
    Hursom så lärde jag mig att kontrollera mig bättre efter händelsen med pojkvännen. Inte för att han vart skadad  av mitt slag, däremot blev han väldigt överraskad av situationen.

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!