• YokohamaNr2

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Mycket rolig tråd!

Inte något kul när det hände men nu kan vi skratta åt det att min man och jag har missat ett antal flyg i våra dagar för att vi har tagit fel på dag! Har blivit ganska dyrt också

En annan när jag var kanske 8-9 år och ute på stan med min pappa för att handla vinterjacka. Ganska stor grej att handla och både jag och pappa hatar att shoppa så när jag äntligen hittar en skitsnygg blir jag jätteglad. Står och åmar mig framför spegeln, pappa gillar den också tills det kommer en tjej och säger att det är hennes jacka...usch vad jag skämdes. Hade alltså provat hennes egna jacka som hon hade hängt av sig för att prova en annan jacka.

• YokohamaNr2
    CoolJen skrev 2012-05-14 16:23:58 följande:
    På tal om gynbesök.
    Jag och sambon kunde i början av förhållandet skriva små privata meddelanden med bläckpenna på gömda delar av kroppen.
    Först när jag låg i gynstolen kom jag på att jag hade två grejer skrivna på insidan av låren...pinsamt
    KUL vad stod det?
  • YokohamaNr2

Nu kom jag på en till som hände häromdagen. Jag bor i England och försöker få mina barn tvåspråkiga, som tur är gillar min yngsta son Spöket Laban så den skulle jag sätta på till honom när jag själv skulle fixa lite grejer i köket (ja TV som barnvakt )

Jag sätter på filmen, går ut i köket och börjar med mitt stök. Går in till honom efter en 10 minuter och märker att jag har satt den på finska - bra där morsan Han verkade dock inte bry sig så mycket

• YokohamaNr2
    Ikka skrev 2012-05-15 10:02:33 följande:
    Tråkigt för övrigt att det som skrivs här ska analyseras och tråkas sönder för att personer ska hojta om att det man skriver säkert inte är sant utan vandringssägen och blablabla.... 
    Gör tråden rätt trist.  
    Självklart får man tro och tycka som man vill, men jag vet inte, här handlade det väl om vad som man tagit fel på eller hört andra ta fel på? Och vad man än hör i andra hand skulle ju kunna vara påhittat, eller hur? För så länge man inte är med när det hela händer så kan man inte intyga att det faktiskt har hänt eller förkasta att det har hänt....

Fokus på roligheter i stället!  
    Men faktum är ju att det är du som tjatar vidare, tro du att det är sant om du vill och så kan vi lämna tråden till andra saker nu kanske!
  • YokohamaNr2

Usch nu kom jag på en till som jag nog hade förträngt, honkies historia påminde mig. Vi bodde också i en lägenhet med loftgångar, vi var på andra våningen. En natt efter en rätt blöt kväll tar jag självklart fel på våning och står och vinglar med nycklarna och desperat försöker få upp dörren, men det var ju lägenheten under vår. Detta var typ 2 på morgonen och killen därinne vaknar ju självklart och öppnar dörren och frågar vad fasiken jag håller på med. Så pinsamt. Han fick en flaska vin och en ursäkt dagen efter och sen var grannsämjan återställd

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!