Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Jag fattar verkligen inte vad som va så knas med det Jag tycker att det passar rätt bra. Hon råkade få för sig att "tomten" verkligen var tomten och inte hennes bror som var utklädd.
Jag fattar verkligen inte vad som va så knas med det Jag brukar alltid ha en cykelpump liggande i cykelkorgen så att jag har den till hands om utifall. I början av förra veckan upptäckte jag att den var borta. Tänkte att någon norpat den eller att den kanske trillat ur när cykeln blåst ikull någon gång. I ca en vecka gick jag och tänkte att jag måste ju komma ihåg att köpa en ny cykelpump.
I onsdags blev det av. Glad i hågen kom jag hem med min nya pump. När jag lossat den från sin förpackning gick jag ut och lade den i hallen så att jag skulle komma ihåg att ta med den ner till cykeln. Precis när jag lagt ifrån mig pumpen kom sambon förbi och jag pekade och sade "Titta på min fina nya cykelpump!" (Ja, vi brukar uttrycka oss så barnsligt ibland).
Och vad tror ni låg bara en dm från den nya pumpen? Jo, naturligtvis låg den gamla pumpen där. Och där hade den säkert legat hela tiden.