Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Kul tråd! Återkommer
Kul tråd! Återkommer
Haha har gjort många tankspridda grejer, skriver om dem senare. Först måste jag berätta om en grej min kompis berättade om hennes mormor och morfar, höll på att garva ihjäl mig!
De är ett sött gammalt par i 70-års åldern, och skulle göra några ärenden i stan. Morfarn skulle in på affären och köpa snus medan mormorn tog ut pengar, när morfar kommer ut från affären tänker han skoja lite med mormorn.
Så han smyger upp bakom och sticker två fingrar i ryggen och ropar "HANDS UP" mormor blir förskräckt!
Men mest för att hon redan sitter i bilen på parkeringen och ser sin man göra ett rånförsök på en gammal dam hahaha!
Morfar tog fel på tant :) den stackars damen vid bankomaten fick en chock hehe
Har lagt mobiltelefonen på biltaket och kört iväg.. Såg den aldrig igen :/
Gjorde samma sak när jag var 18 och skulle köra ut pizza, lade pizzorna på taket och började köra.. Ägaren kom utrusande och hann stoppa mig iaf :)
När jag bodde hemma hos mamma och pappa sov jag på soffan ibland när jag skulle se en bra film på kvällen, jag vaknade lite sent innan jag skulle på skolan, så jag skyndade och göra mig klar och så kastade jag in sängkläderna på mitt rum till sist innan jag sprang iväg till bussen.
Halvvägs till busshållsplatsen upptäcker jag att jag har kudden med mig under armen!
Fan! Jag hinner inte vända om och det var en allt för skön kudde att slänga bort, så jag fick ta med mig den till skolan :)
Till råga på allt hade jag tagit fel på dag så jag kom 3timmar för TIDIGT med kudden under armen, hehe snacka om förvirrad
Jo, klantat mig flera gånger, det var på förmiddagen innan jag skulle till jobbet, hade duschat och stod och sminkade mig. Så ringer telefonen och jag pratar med min kompis medan jag tar på mig ytterkläderna och går till bussen.
Så kommer jag fram och träffar en kollega i fikarummet som tittar lite lurigt på mig, så säger hon; Vad fint sminkad du är! På ETT öga! Haha jag blev avbruten mitt i makeup-läggandet så jag glömde sminka klart det andra ögat! Såg ut som ett miffo hela dan, fick försöka kleta bort sminket men det gick väl sådär..
Haha inte skåning men bor i Danmark taket
Haha ironiskt att jag svarar på fel inlägg i den här tråden! Glöm det jag skrev det var inte till mig upptäckte jag >.
Har en vän som tog bussen till Bilprovningen. :D
Haha vad roliga saker alla gjort! Jag gjorde en helt hjärndöd grej när jag skulle på efterkontroll hos läkaren 3 mån efter jag fött barn..
Det var en gynundersökning och jag var väldigt stressad, det var förseningar så jag hade fått vänta väldigt länge och sonen vaknade precis när jag skulle in. Så han låg ute hos receptionisten och fick flaska, så jag skyndade mig av med strumbyxor trosor och kjol.
När undersökningen var färdig skyndade jag på med allt igen och tog sonen i vagnen och gick hem.
Väl hemma skulle jag på toa, och upptäcker att jag inte har några trosor på mig! Tittar i benen på strumbyxorna men nä.. Går in till sambon och säger att jag nog glömt trosorna hos läkaren.. Pinsamt, det var ett par utslitna stringtrosor, men jaja.
På kvällen går jag och lägger mig, sover i samma linne jag haft på under dagen. På morgonen när jag ska duscha tar jag av mig linnet, och tänker vad är det här?? Då sitter trosorna under brösten! Vette fan hur dom hamnat där och hur jag kunnat gå runt i över ett halvt dygn utan att upptäcka dem??
Jag hade stoppat begge ben ner i samma hål och dragit upp strumbyxorna på samma gång, så har dom väl glidit upp under tiden jag gått, haha
Jag gick in till min sambo med trosorna runt midjan och sa att jag hittat dom!
Jo! Har också två ggr tagit ut pengar, tagit kvittot och kortet och gått.. Lämnat pengarna i bankomaten! En gång satt de kvar när jag upptäckt det, en gång var de borta :(
Ullabella: Hahaha!
Är just nu försenad till jobbet.. Var 15 min sen, kliver på första bästa buss som kommer