-
-
Min syster har lyckats borsta tänderna med både fotkräm och myggmedel under loppet av några veckor.
Man tycker ju att hon kanske borde varit mer uppmärksam efter den första olyckan...;)
Själv har jag hällt vanlijsås i kaffet, försökt göra varm choklad med mannagryn och sockrat på popcornen... -
Det där är ju en vandringssägen, hört samma historia i massor av olika tappningar.Insatt skrev 2012-05-12 11:01:21 följande:Min favorit "jag tog fel"-historia hände inte mig (tack och lov!!!) utan min mammas arbetskamrat. De skulle ha kalas och hon var till konditoriet för att köpa tårta. Maken satt i bilen utanför och väntade. När hon väntade på att hennes nummer skulle komma upp började det bubbla rejält i magen på henne och lagom tills hon köpt tårtan fick hon nästan panik för en ordentlig fis var på väg. Så hon kastar sig ut från konditoriet med tårtan. Slänger sig in i bilens passagerarsäte och släpper av en ljudlig brakskit.... Bara för att inse att det inte var hennes bil hon satt i och att det inte var hennes man som chockad satt bredvid. Varpå hon slängde kartongen med tårtan i famnen på den förvånade främmande karln, kastade sig ur den bilen och in i rätt bil och skrek "KÖR BARA KÖÖÖÖR!!!" till sin man! -
Tvivlar. Skulle tippa på att antingen din mamma eller hennes jobbarkompis ljuger och påstår att detta har hänt henne för att det är en rolig historia och en väldigt uppenbar vandringssägen om man inte kan lägga till att det har hänt någon i sin absoluta närhet för att öka trovärdigheten.Insatt skrev 2012-05-12 12:28:43 följande:Detta är sant. -
Jag hade ingen näsduk, så jag snöt mig i pojkvännens förhud.
-
amalie79 skrev 2012-05-12 11:05:52 följande:Detta hände en kollega till mig... Hon hade just stekt fläsk och på golvet nedanför spisen låg en sådan där svart knaprig bit som skvätter under stekningen. Trodde hon... Så hon tar upp den på fingret å slänger in den i munnen- bara för att upptäcka att det var en pytteliten kattskit! Troligen har katten haftxden fast i pälsen...
Vem plockar upp mat från golvet och stoppar i munnen?!Usch!!! -
Det blir ju lite pinsamt dock, någon har ju lurat i dig en vandringsägen och trots att flertalet person påpekat det för dig (för det är ju inte första gången du dragit upp den där berättelsen här på forumet) så bara vägrar du inse det.Insatt skrev 2012-05-12 13:02:36 följande:Tur då att jag inte är så intresserad av vad du tror. -
Absolut klumpigast var när jag skulle tvätta bort makeupen från ögonen med en bomullstussoch sedan ta den andra tussen med aceton för att ta bort naglacket och tog så klaaaart aceton tussen i ögon. Om det ändå vart makeup removern på naglarna...
-
En kollega till mig på mitt förra jobb berättade att hon hade en orm som husdjur. Varje fredag eller något sånt åkte hon och hennes sambo till en djuraffär och köpte en levande mus som de skulle mata ormen med. Den här gången lät de musen springa fritt på vardagsrumsbordet innan ormen fick den, och den bajsade lite på bordet. Samtidigt hade dottern i familjen en chokladkaka i ugnen, och när den var klar så tog hon fram den och satte den på vardagsrumsbordet och de ska servera den. Kollegan sätter kniven i den, och det skvätter lite choklad från kladdkakan på bordet. "Mm, choklad" tänkte hon och tar upp en bit av stänket från bordet med fingret och slickar på det. Men hon var lika snabb på att spotta ut det igen. Det var inte choklad. Det var musbajs. Dottern var snabb på att springa till sitt rum och Facebooka om det.

-
Vad är det roliga? Smakar den illa?M C skrev 2012-05-12 07:50:07 följande:Men roligast är att lägga ungarnas tandkräm på gubbens tandborste, det är hysteriskt roligt! Men man måste lägga den riktiga över, de ser ju olika ut.