Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Jag tog hårspray under armarna en gång i stället för deosprayen. Men jag hann bara göra under ena armen innan jag upptäckte det :)
Jag tog nästan med mig fel unge hem från dagis!
När barnen på dagis ska sova efter maten får de sova i sina egna vagnar så tar jag vackert vår och går därifrån. MEN för ca 1 månad sedan, när det var enbart vikarier för den ordinarie personalen skulle iväg på något möte, så tog jag i vilket fall vår vagn, i ren och skär vana, och gick hemåt. När jag precis gått ut genom grinden hörde jag ett "pappa?" och blev TOTAL chockad! Det var inte min grabb som låg och sov utan en flickstackare som verkade lika förvånad som jag. Jag sprang nästan den lilla biten tillbaka, bytte plats på barnen och stack hem! Berättade för personalen dagen efter och de visste inte riktigt vad de skulle säga om saken! Jag tyckte bara det var tur att jag inte hann hela vägen hem innan jag upptäckte det!
Från och med då så har jag absolut sett till så att det är rätt barn på rätt plats!
Jag gjorde klassikern igår! Ammade bebis i parken och rusade sen upp för att rädda tvååringen från att springa in i gungan, sen strosade jag runt med barnen en stund i den fullproppade lekparken. Till min fasa upptäkte jag att jag glömt stoppa tillbaka tutten som hänger utanför amnings luckan!!!det var ju varmt igår så hade bara en amnings t shirt på mig! Fy fan! Jag skämtar inte! Det hände mig verkligen!
Ett par tioåriga killar höll på att fnissa ihjäl sig!
När jag gick på mellanstadiet var jag en riktig hästtjej och lyckades ta på mig både ridskor och stalljackan till skolan en dag. Skämdes som en hund på rasten och mamma var inte så glad när hon hämtade mig senare under dagen.
Som hundägare har man ju några trötta mornar glömt handduken på huvudet ^^
Hällde vaniljyoghurt i kaffet istället för mjölk. Det bar faktiskt inte då äckligt. Lite klumpigt, dock.
Gjorde dubbelfel en väldigt tidig, trött morgon:
Bryggde kaffe på vällingpulver och skakade och micrade en flaska kaffe. Jag var så sjukt trött att jag liksom inte reagerade på färgerna (SVART i flaskan liksom??) utan handen arbetade av sig själv och öste på.. Det tog typ 30 sekunder innan poletten trillade ner. God morgon!