Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Jag var tonåring och föräldrarnas bag in box vin hamnade i en saftkaraff in i kylskåpet.
Jag var jättetörstig och tog "saftbringaren" när ingen såg och halsade direkt ur den. Ett par stora klunkar senare spottade jag och fräste jag och trodde saften blivit gammal. Insåg sedan att det var vin... *pyton*
En kompis när vi var 10 skickade ett kärleksbrev till en kille men ångrade sig när hon lagt det på lådan! Hon visste att brevbäraren aldrig skulle låta henne få det om hon väntade så Vi hämtade en tång och spenderade en timma för att fiska upp brevet.när hon fick tag i det blev hon så glad att hon slängde tången i lådan! Så hon fick snällt vänta på brevbäraren i alla fall som skällde ut henne för att stjäla post!
Min svägerska tog fil i kaffet istället för grädde en trött morgon. Det smakade visst inte särskilt gott.
Tog fel på tjej som var väldigt lik min tjej på dansgolvet var bakom och började röra henne på rumpan! Konstig respons dock då hon log :p
Sedan de gångerna man pratar i telefonen och letar efter den, extra roligt är ju när man pratar med den på andra sidan luren och berättar att man letat överallt och personen försöker tipsa om vart den kan vara haha!
Jag har hoppat in i fel bil två ggr när jag var yngre. De som satt i bilen såg lite förvånade ut.
Kom på en ännu mer pinsam grej nu. Jobbar extra på ett ställe dit man behöver åka liten motorbåt. Personalen brukar hämta och ofta är det nya människor jag inte sett tidigare.
Väntar och väntar, tillslut kommer det en båt från ön där jag ska jobba. Båten lägger till vid macken för att tanka och då hoppar jag i. När de tankat klart så sätter dr sig i båten och undrar om jag ska över till ön. Visst svarar jag. De svarar, ja du får gärna åka med över men vi jobbar inte på det stället utan vi bor där brevid.
Pinsamt...där hade jag hoppat i nåns privata båt och bara satt mig.
jag arbetar på ett älderboende, och vid matning så äter vi även ibland, och jag vet inte hur många gånger brukarnas sked eller gaffel ligger på min tallrik och jag upptäcker att jag har nog blandat hej vilt med besticken...
En kompis till mig hade varit inne och handlat på ica och skulle gå till sin bil och då givetvis går in i fel bil.. Men det märker hon ju inte fören hon lagt av en BRAKFIS! Hon skämdes tog sina kassar & gick till sin bil! :D HAHAH