Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
A-fil i kaffet istället för mjölk, upptäckte det medan jag hällde och tyckte mjölken rann väldigt sakta ur paketet..nej, våra fil-och mjölkpaket i norrland är inte ens nästan lika varann..
sprutade massor av hudlotion i dotterns badvatten istället för badskum, var bara att börja tömma och skura badkaret innan hon kunde bada! skyller på Liberos flasor som ser exakt likadana ut 
svärfar och en bekant lyckades ta med sig soppåse och en tom gasoltub på fjällvandringen istället för matsäck och den nya gasoltuben, blev en dyr fjällvandring då de fick köpa dyr mat i fjällstugorna på vägen men de slapp gå hungriga iallafall!
ha ha ha....
skrattar så tårna sprutar...
detta var verkligen en rolig tråd
ha det gott
Jag och min syster var på Ikea och hon hade tjatat i en evighet att det fanns en säng där som hon ville ha.
Hon hittar sängen och utbrister
"Där är sängen jag vill ha, visst är den fin?"
Bara det att hon hade sagt till någon okänd stackare som chockad svara ja.
Syrran skämdes ihjäl. Skratta så jag grät inne på Ikea!
Hon har även sagt " pusspuss" när gon skulle avsluta ett telefonsamtal med en polis.
Han svarar " eh... Ha en bra dag...".
Pinsamt, ja. Roligt, ohja!! Haha.
Min gravida väninna tog kattens p-piller istället för tabletter mot illamående.
Som kronan på verket blev katten gravid.
Jag försökte hålla mig för skratt, tröstade med att "tja, då har katten inte haft gravidillamående i alla fall, och du kommer inte att föda en kattunge". Väninnan tyckte inte det var lika roligt som jag.
Barnet föddes och mådde bra, så slutet gott allt gott.
Som kronan på verket blev katten gravid.