Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
åå herregud va länge sen jag skrattade såå gott.. =)
ja vad har jag att erbjuda... hmm..
lagt saker på alla möjliga ställen.. gått ut med tallrikar till tvättmaskinen, lagt saker i kylen.. stopat matvaror i skåpen ovanför kyl och frys,,
glömt ta av mig skoskydden efter varit på dagis.. gått hela vägen till tunnelbannan en gång.. tyckte det va väldigt halt men tanken slog mig inte först..
skulle hjälpa en med en bil i garaget på jobbet.. va vinter och drog på mig jackan och gick efter han.. vi åkte ner i garaget och åkte ur det, sen när han dumpa mig och jag skulle gå tbx så undrade jag varför alla människor kolla så konstigt på mig.. jo jag glömde bytta skor gick i rosa foppatoflor till vinterjacka.. va massor av snö ute..
det värsta (får fortfarande äta upp det) är när min man ahsde lånat min mobil.. så morgonen efter när han låg och sov så tog jag min mobil och gjorde något.. kollade i adressboken och såg att det vara massa konstiga nummer.. blev irreterad och undra varför min man hade lagt dom på min mobil.. så smarta jag raderade alla och lite till.. sen några timmar senare kommer min man upp.. och tar min mobil och jag undrar varför han ska ha den.. då säger han ja men mitt sim kort är ju i dein tele.. jag knäpp tyst.. ooopppsss raderade alla hans nummer.. trögga jag fattade ju ej att han bytt sim kort..
ja finns hur mycket som helst...
nu sk ajag fortsätta att läsa era underbara inlägg och få skrata lite till..
Höll en bit snorpapper i ena handen o en dusch handduk i den andra, tryckte ner hela handduken i toan och stängde locket o skulle precis spola när jag insåg misstaget 
Skulle lyxa till morgongröten med att strö över lite råsocker. Tyckte att gröten var lite knastrig men läste en bok samtidigt så jag var väl inte helt "med". När jag skulle ställa in sockret insåg jag att jag ätit havregrynsgört med okokt bulgur på...
Jag var på väg ner på krogen men när jag
har även många gånger stot i tunnelbannan och blivit måtligt förbannad över att sl kortet ej fungerar tills jag tittat ner och ser att det är jobbets passerkort som jag håller i och gjort tvärtom på jobbet..
har även hänt att jag i stället för mjölk haft fil i kafet.. inte såå mumsigt.
När jag råkade säga älskling till en dejt jag inte älskade, utan tvärtom insett att jag inte ville gå vidare med. Fast han blev glad...och ville förlova sig.... det tog ett tag att reda ut situationen...och det blev inte så kul - då. Nu kan jag skratta åt det.
1-åringen råkade skicka iväg innan jag var klar ;) när jag skulle ner på krogen och gick tvärs över vår innergård fik jag syn på min cykel på helt fel ställe, blev lite sur över att någon flyttat på den. Bestämde mig för att ställa tillbaka den utanför min dörr och eftersom jag inte hade någon nyckel med mig så fick jag ju lyfta den. När jag ställt tillbaka cykeln tittade jag lite noggrannare och undrade vem faan som hade målat om den ;) haha nej det var inte min cykel!
Hälla fil i kaffet är jag nog knappast ensam om med att lyckas med ibland, särskilt när det är av sånna märken som gör så filpaketen och mjölkpaketen ser likadana ut