Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
jag hart gått på toa för att skita och sen torkat mej och tvättat händerna , gått ut satt mej i soffan och kommer då på att jag glömde skita ...
ställt massa saker i kylen som inte ska vara där bla schampo
och en massa annt jag förträngt , men det jag gör mest är att springa och leta efter mina cigg medans jag har en i munnen
Salt i stället för socker i en sockerkaka. På jobbet dessutom,var hemsamarit! Men tanten tog det bra,vi började bara om!
Trodde blåbärsvinet var blåbärssaft som barn och utblandat med vatten var det ingen höjdare!
Roligast var en gammal pojkvän med diabetes som trodde pärlsockret var suketter och tog en i kaffet!
De hade slut på allt annat socker så pärlsockret var väl logiskt så sett,men han visste ju inte det.
Haha.. Jag har.. Jag skulle fixa försäkringar på 2 katter för några år sedan, jag var strax över 20 år.. Letar i telefonkatalogen eftersom jag inte hade tillgång till internet. Letar efter numret och slår.. En kvinna i andra änden svarar och jag berättar varför jag ringt. Jag hör hur hon dröjer lite innan hon säger: det får du ringa ett försäkringsbolag om, du har ringt försäkringskassan! Fyyy vad jag skämdes! På studentbalen precis efter middagen var jag tvungen att besöka toaletten, fick gå iväg själv eftersom ingen annan var nödig just då. Går iväg och kommer in på toaletten. Sätter mig på toan och hör kort efter hur killar står utanför och pratar.. Jag blev snabbt medveten om att jag gått in på killarnas och inte tjejernas.. Kissar klart och går ut utan att titta mig omkring.. Bara hoppas på att ingen såg mig..
Ställde glasspaketet på hyllan och la in mobilen i frysen... Märkte det först när mobilen började ringa och då var ju glassen redan smält ![]()
Har lagt mobiltelefonen på biltaket och kört iväg.. Såg den aldrig igen :/
Gjorde samma sak när jag var 18 och skulle köra ut pizza, lade pizzorna på taket och började köra.. Ägaren kom utrusande och hann stoppa mig iaf :)
När jag bodde hemma hos mamma och pappa sov jag på soffan ibland när jag skulle se en bra film på kvällen, jag vaknade lite sent innan jag skulle på skolan, så jag skyndade och göra mig klar och så kastade jag in sängkläderna på mitt rum till sist innan jag sprang iväg till bussen.
Halvvägs till busshållsplatsen upptäcker jag att jag har kudden med mig under armen!
Fan! Jag hinner inte vända om och det var en allt för skön kudde att slänga bort, så jag fick ta med mig den till skolan :)
Till råga på allt hade jag tagit fel på dag så jag kom 3timmar för TIDIGT med kudden under armen, hehe snacka om förvirrad
Jo, klantat mig flera gånger, det var på förmiddagen innan jag skulle till jobbet, hade duschat och stod och sminkade mig. Så ringer telefonen och jag pratar med min kompis medan jag tar på mig ytterkläderna och går till bussen.
Så kommer jag fram och träffar en kollega i fikarummet som tittar lite lurigt på mig, så säger hon; Vad fint sminkad du är! På ETT öga! Haha jag blev avbruten mitt i makeup-läggandet så jag glömde sminka klart det andra ögat! Såg ut som ett miffo hela dan, fick försöka kleta bort sminket men det gick väl sådär..
Haha inte skåning men bor i Danmark taket
Haha ironiskt att jag svarar på fel inlägg i den här tråden! Glöm det jag skrev det var inte till mig upptäckte jag >.